Dulu PEGUAM.. Sekarang WAHM!

Assalamualaikum,

Dulu ingat dah hebat.. Ye la kan, lawyer! Tapi sekarang lagi HEBAT! 

Hujung minggu yang lalu saya berkesempatan menghadiri Shaklee Master Coordinator Celebration yang memberi AURA yang sangat besar! Majlis itu diadakan untuk meraikan kejayaan Master Zura di Prince Hotel Kuala Lumpur.


Apa itu Shaklee Master Coordinator Celebration?


Ia merupakan seolah-olah 'Graduation Day' bagi Shaklee Independent Distributor. Master Coordinator adalah rank yang paling tinggi dalam career sebagai Shaklee Independent Distributor. Bagi saya, majlis ini sangat ISTIMEWA! Kenapa?
  1. Diadakan KHAS buat seseorang/sepasang distributor sahaja
  2. Tempat, waktu, menu untuk majlis tersebut boleh kita pilih sendiri
  3. Memberi inspirasi kepada lebih ramai distributor untuk sama-sama berjaya
  4. Ilmu-ilmu dan pengalaman yang dikongsi ketika majlis sangat memberikan aura positif yang kuat
  5. Sudah tentunya bagi sesiapa yang diraikan dalam majlis ini sudah stabil dengan pendapatan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan!
Dan banyak lagi keistimewaannya...

Saya secara peribadi sangat kagum dengan Master Zura. Daripada seorang PEGUAM, sekarang menjadi Working-At-Home-Mum dengan pendapatan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan! Daripada seorang yang memang hebat kepada seorang yang lebih hebat! Anak-anak membesar depan mata dan dididik oleh dirinya sendiri. Tidakkah memang itu adalah impian setiap ibu? Master Zura sebaya saya. Dalam umur 30 tahun, beliau berjaya mencapai kejayaan ini. Sangat memberi inspirasi. Semuanya telah terbukti dengan Shaklee. Jika kita berada di dalam group yang betul, mentor yang hebat, insyaAllah kita boleh berjaya seperti mereka.. Seperti entry saya yang lalu mengenai betapa pentingnya memilih 'RUMAH' yang tepat untuk berjaya. Bagi yang belum membacanya boleh baca DISINI


Untuk makluman semua, Master Zura hanya pernah dan pertama kali berjumpa dengan mentor Shaklee nya, Master Laila. Itupun setelah beliau berjaya naik rank Master Coordinator awal tahun ini! Kenapa? Master Zura menetap di JB, manakala mentornya Master Laila menetap di Miri! Ini membuktikan bahawa, LOKASI seseorang tidak mempengaruhi atau tidak boleh dijadikan alasan untuk berjaya. Lagi-lagi dengan teknologi yang serba canggih sekarang ini, tiada yang mustahil! Apa yang anda perlu adalah MODAL. Berapa modalnya? Modal sekeping HATI yang cekal dan ingin berjaya! Berdoa dan berusaha.. InsyaAllah.. Dengan izin-Nya..

Jom tengok gambar-gambar yang sempat di ambil ketika majlis berlangsung..

.: Sharing Sessions from Masters Nazri & Shareeza, Master Laila :.

 
.: Kami Bawa Bersama Anak-anak Dalam Event Seperti Ini :.
.: Merekalah Pembawa Rezeki Daripada Allah, Amanah Allah :.

 
.: Barisan Para Suami Yang Menyokong (Dari Kiri: Yusri, Arham, Firdaus, Hafiz) :. 

.: Masters-To-Be Ambil Aura Master Shareeza - AMIN! :. 

 
.: Bergambar Bersama Yang Diraikan.. Master Zura :.

.: Power of Visualization - Master-To-Be :.


Anda berminat nak sertai 'RUMAH SHAKLEE' saya yang penuh dengan cas-cas positif dan menjana pendapatan 4-5 angka sebulan?
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

FREE CONSULTATION
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment