BONUS SHAKLEE FEBRUARY 2014 = RM7K+ & CAR BONUS!

Assalamualaikum sahabat semua...

SYUKUR.. SYUKUR.. YA ALLAH..

Shaklee closing untuk bulan terakhir cycle yang lalu (Mac 2013 - February 2014) penuh dengan kejutan dan kegembiraan!


Alhamdulillah.. Sepanjang cycle yang lalu saya berjaya menggenggam 4 angka bonus bersama Shaklee. Dan angka itu semakin lama semakin meningkat! Mungkin dah banyak kali dengar cerita tentang bonus 4 angka dengan Shaklee kan? Sebenarnya tu baru 'C' yang pertama. Bisnes bersama Shaklee ada 3C yang menunggu untuk direbut! 'C' yang saya ceritakan tadi adalah CASH! Yes, bonus Shaklee adalah dalam RM CASH REWARDS! 


Saya nak kongsikan sedikit jumlah bonus yang saya akan dapat hasil usaha bulan lepas iaitu sekitar RM 7K ++. Dah lebih daripada gaji kerja fulltime saya pun. Saya dah bekerja dan berada di dalam industri teknologi hampir lapan tahun dan income saya belum pun cecah 5K! Tapi dengan berbisnes baru hampir setahun, inilah hasil yang saya dapat kecapi. Alhamdulillah.. 

Bukan niat saya untuk menunjuk-nunjuk.. Jauh sekali. Saya nak buktikan dan buka mata sahabat semua bahawa buat bisnes ni mudah jika kita tahu caranya. Jika kita ikut tunjuk ajar mentor yang telah berjaya. Lebih-lebih lagi bila taraf hidup dah semakin tinggi sekarang ni kan. Hutang masih perlu dibayar, anak-anak masih perlu makan, pakai, sekolah, dan lain-lain lagi. Lagipun lebih banyak income yang kita dapat, lebih banyak yang kita harus beri, lebih banyak kita dapat bersedekah, lebih ramai orang yang boleh kita bantu.

Siapa kata buat secara part time tak boleh berjaya? Siapa kata ada anak-anak kecil & tiada pembantu rumah tiada masa untuk berbisnes? Yang penting KEINGINAN masing-masing. Bagi sesiapa yang masih 'berkata-kata' tu, anda masih 'selesa' berada di Pulau Alasan. Hmmm.. Selesalah sangat!

CAR BONUS QUALIFIED

Harini saya nak cerita pasal 'C' yang kedua dalam Shaklee iaitu CAR BONUS!! Kenapa nak cerita?? Sebab saya dah layak mendapat CAR BONUS daripada Shaklee!


Alhamdulillah.. Syukurrr.. Syukur Ya Allah.. Tiada dayaku tanpa izinMu..

Bermula bulan depan, ansuran bulanan kereta saya dan Yusri, Shaklee yang tanggung! Yer! Shaklee bayarkan bukan untuk sebuah tapi untuk 2 buah kereta kami! Syiokkk!

Sebenarnya, saya sangat tidak menjangkakan Car Bonus dalam masa terdekat ni sebab saya ada misi lain yang saya nak capai. Tapi, saya memang betul-betul tak sangka. Jika inilah yang Allah kata layak untuk saya. Alhamdulillah.. Saya terkejut bila saya check simulation bonus di dalam sistem Shaklee (minggu terakhir sebelum closing), ada amount 4 angka terpapar di column Car Bonus. Terus saya contact mummy Shaklee saya a.k.a mentor saya untuk pengesahan dan mummy Maria kata saya memang dah qualify untuk Car Bonus! Allah.. Allah... Saya terkedu.. Senyum meleret.. Macam mimpi.. Betul ke ni?? Hehe.. Alhamdulillah...

Walaupun dengan jumlah Car Bonus yang Shaklee bagi ni kami dah boleh beli kereta idaman, tapi lebih baik kita selesaikan hutang kereta yang ada ni dulu.. Ye tak? Hehe.. Tunggulah sehingga ada keperluan beli kereta baru.. ^_^

MAC 2014

Bermulanya cycle baru dalam perjalanan bisnes Shaklee saya.. Impian saya, dalam cycle baru ni, saya mampu dapat income 5 angka sebulan dengan Shaklee. InsyaAllah, saya yakin saya mampu mencapainya. Semoga Allah permudahkan urusan saya ni.

Kepada sahabat pembaca semua, doakan kejayaan saya yer. Untuk berjaya, belajarlah daripada orang yang dah berjaya dalam bidang yang kita ceburi tu. Semoga saya dapat sama-sama membantu lebih ramai orang untuk memperbaiki dan mempertingkatkan ekonomi disamping meningkatkan kesihatan keluarga. InsyaAllah, dengan tindakan yang luar biasa dan impian yang besar semuanya mampu untuk jadi kenyataan.. 

Help others to help others to help others...

Thank you for reading! ^_^

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan?

FREE CONSULTATION 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

4 comments :

  1. TERBAIK LAH MAMA AFFNI
    HARAP DAPAT CAPAI SEPERTI MANA MAMA AFFNI CAPAI

    ReplyDelete
  2. Congratulation kak she.. nanti nak follow.. follow.. follow kitak...

    ReplyDelete