Pertemuan Pertama - Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum,

Terkenang setahun yang lalu.. 

Saya sedang mencari-cari supplement yang terbaik untuk keluarga. Seboleh-bolehnya saya nak elakkan keluarga saya dari mengambil apa-apa ubat yang kebanyakannya berunsurkan dadah(drugs).


Masa tu saya mencari SUPPLEMENT SEMULAJADI yang boleh mengawal kadar tekanan darah tinggi, kolesterol yang tinggi, dan asid urik yang tinggi untuk Yusri. Yusri mula dikesan ketiga-tiga masalah ni sejak masa operation slipped disc 3 tahun yang lalu. Sudah terlalu banyak ubat yang dimakannya lebih-lebih lagi sebelum operation slipped disc tu. Entah berapa banyaklah agaknya pain killer yang dah dimakan. Menakutkan!

Untuk diri saya pula saya mencari supplement yang membolehkan badan saya rasa lebih bertenaga. Almaklumlah, sebagai seorang ibu yang bekerjaya dan sangat sibuk dengan urusan harian, saya sangat memerlukan vitamin tambahan. Saya pernah cerita sedikit sebanyak tentang kesibukan rutin harian saya dan bagaimana Shaklee dapat membantu DISINI.


Di dalam pencarian saya tu, saya juga mencari VITAMIN SEMULAJADI yang sesuai untuk anak-anak saya. Arissa dulu sering mengalami masalah sembelit yang agak teruk sehinggakan dia masih trauma sehingga hari ini walaupun keadaan sudah membaik. Bukan tu je, Arissa juga sangat susah umtuk makan. Memang sangat cerewet tentang makanan. Saya jumpa penyelesaian untuk masalah Arissa ni dalam Shaklee Meal Shakes. Saya pernah ceritakan bagaimana Shaklee Meal Shakes membantu menyelesaikan masalah Arissa DISINI.

Alina pula menghidap bronchitis ketika dia masih baby dan sering sakit.
Survey punya survey, research sana sini, saya jumpa Shaklee juga sebagai jawapannya. Makanan tambahan yang lengkap dengan sumber-sumber vitamin semulajadi saya jumpa dalam Meal Shakes. Saya tambah juga Omega Guard untuk meningkatkan daya tahan badan anak-anak.


Pada mulanya saya hanya membeli ESP sebagai supplement pertama yang saya beli daripada Maria (mummy Shaklee saya sekarang). Selepas daripada tu baru saya minta pandangan Maria tentang permasalahan kesihatan kami sekeluarga. Selepas berbincang, saya bersetuju untuk membeli kesemua vitamin untuk kami sekeluarga sekaligus. Ini kerana dengan pembelian kesemuanya, saya layak mendapat keahlian PERCUMA dengan Shaklee!

Kini telah setahun saya menjadi Shaklee Independant Distributor (ahli Shaklee). Kebetulan pula promosi setahun yang lalu ketika saya join Shaklee adalah PROMOSI OSTEMATRIX BUY 6 FREE 1 juga! Ketika itulah saya kenal dengan Shaklee Ostematrix, bukan sekadar kalsium. Memang saya borong terus satu set promosi Ostematrix masa tu sebab sangat berbaloi! 

Lagi-lagi saiznya yang lebih kecil berbanding tablet kalsium yang berada di pasaran luar sana. Saya ni jenis yang susah sikit nak telan. Macam tersangkut je kat tekak ni kan... hehe.. Tapi dengan Ostematrix, memang langsung tak ada masalah. Senang je telan.


Macam tu lah kisahnya pertemuan pertama saya sekeluarga dengan Ostematrix ni. Bukan sekadar kalsium!

So, ni lah masa yang sesuai kalau nak simpan stok kasium untuk keluarga. Sebotol ni boleh tahan 1-2 bulan untuk seorang. Jadi kalau beli satu set BUY 6 FREE 1 promosi bulan ni memang untung sangat lah untuk sekeluarga. Boleh juga hadiahkan kepada mak ayah. Tinggal beberapa hari sahaja lagi sebelum promosi berakhir!

Ingat yer.. Kesihatan merupakan perkara yang paling bernilai dalam hidup!

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

FREE CONSULTATION 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!



Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment