PERCUMA!! VITA-LEA BERNILAI RM 94 PERCUMA UNTUK ANDA!!!

Assalamualaikum...

Terima kasih kerana sudi singgah di MamaCilik.com.

Siapa di antara anda suka FREEGIFT? Suka benda/barang PERCUMA? Ya, mesti ramai yang suka kan? Saya pun suka dan excited nak bagi vitamin percuma untuk anda!

VITA-LEA PERCUMA!!!

Sempena bulan Mei 2015 ni, pihak Shaklee menawarkan pelbagai tawaran yang sangat best tau! Dalam pada orang lain sibuk dengan kenaikan harga dek GST, alhamdulillah, Shaklee bagi kita banyak promosi yang best!


Buat pertama kalinya saya bersama-sama Shaklee nak bagi FREE sebotol Vita-Lea Multivitamin (Bernilai RM 94) untuk anda yang mendaftar sebagai ahli baru di dalam Shaklee pada bulan Mei 2015 ini! Menarik kan??

Memang sangat bertuah siapa yang mendaftar sebagai ahli baru bulan ni tau. Ia memang rezeki anda. Alhamdulillah...


Terima kasih Shaklee sebab bagi tawaran-tawaran hebat ni! 
Dah la banyak amazing offer, ada vitamin FREE lagi! You are awesome!

TAPI KENAPA VITA-LEA?

Haa.. Mesti ada yang tertanya-tanya, dalam banyak-banyak vitamin Shaklee, kenapa nak bagi free Vita-Lea? 

Apa istimewanya Vita-Lea ni? 

Best sangat ke Vita-Lea ni??

Bagi yang belum tahu, Vita-Lea Iron Formula ni merupakan MULTIVITAMIN PERTAMA DI DUNIA tau!

Wow! Betul ke ianya yang pertama? Maknanya dalam banyak-banyak multivitamin kat pasaran seluruh dunia sekarang ni, Vita-Lea merupakan multivitamin pertama??? YA! Kagum kan?


Inilah bentuk Vita-Lea yang dihasilkan dalam bentuk cecair pada tahun 1915 
oleh Dr. Forest C Shaklee. 

Dulu namanya adalah Shaklee Vitalized Minerals. Sejak daripada tu lah perkataan VITA-MIN digunakan diseluruh dunia oleh semua jenama.

Apa yang paling mengagumkan adalah, pada tahun 2015 ini, Vita-Lea menyambut ulangtahunnya yang ke 100 tahun! Ini jugalah antara sebab mengapa Shaklee nak bagi FREE pada anda yang menjadi ahli Shaklee pada bulan Mei 2015 ni. Vita-Lea adalah sangat special tau!

APA YANG ISTIMEWANYA LAGI VITA-LEA NI?

Syukur alhamdulillah.. Kalau tak disebabkan kualiti yang sangat bagus, yang dah terjamin selamat dan berkesan, takkan Vita-Lea ni boleh bertahan selama 100 tahun di pasaran kan?


Jemput baca tentang 2 eksperimen yang telah dilakukan ke atas Vita-Lea yang super duper hebat ni dalam entry saya yang lalu di sini, 2 Eksperiman Tentang Vita-Lea - Multivitamin Pertama Dunia!

Anda pasti kagum selepas membacanya. Sangat menakjubkan!

KENAPA SAYA MEMILIH SHAKLEE UNTUK SAYA DAN KELUARGA?

Saya bersyukur dipertemukan dengan Vita-lea ni sewaktu mencari-cari set bersalin yang paling sesuai, selamat, dan berkesan waktu nak bersalin Alina dulu. Jemput baca perkongsian saya di sini, Set Bersalin Shaklee Terbaik!!!

Lepas daripada tu pulak dengan izin Allah, kesihatan Yusri pula semakin membaik dan tak perlu makan ubat kolesterol yang berasaskan drugs lagi dah. Semuanya ditukar kepada vitamin-vitamin Shaklee untuk kolesterol dan darah tinggi, atas nasihat doktor. Jemput baca bagaimana perjalanan kisah 'pembunuh senyap' tu dalam entry Kill The Silent Killer!

And the list goes on.... 



Terlalu banyak kebaikan produk Shaklee yang dah kami sekeluarga dapat manfaat. Saya bermula dengan hanya menjadi seorang pengguna Shaklee. Sekarang saya dah jatuh cinta dengan pelbagai manfaat Shaklee. Syukur alhamdulillah...

KENAPA MENJADI AHLI SHAKLEE BERSAMA MAMACILIK?

Ini antara persoalan ramai orang di luar sana. Ya. Saya tahu terlalu banyak group Shaklee yang ada di Malaysia.

Sebenarnya, terlalu ramai pengguna tegar Shaklee yang saya dah jumpa yang rupa-rupanya masih tak tahu yang mereka turut boleh menjadi ahli Shaklee dan mendapat pelbagai keistimewaan sebagai ahli Shaklee. Kesian sangat.. Mereka kata tak pernah pun ada orang yang tawarkan kepada mereka keahlian.

Ada juga yang datang kepada saya meminta nasihat dan bimbingan walaupun telah mendaftar sebagai ahli Shaklee di dalam group lain. Saya secara peribadi berasa sangat sedih mendengar luahan hati mereka ni. 

Jadi di sini saya nak anda tahu, menjadi ahli Shaklee di dalam Empayar Mamacilik yang bernaung di bawah Empayar Maria Firdaus (MFMS), anda tidak akan dibiarkan tanpa panduan walaupun anda hanya seorang pengguna.

Kami sangat komited memastikan anda mendapat yang terbaik tidak kira dari segi kesihatan dan pengambilan vitamin mahupun bisnes, bagi yang berminat sahaja.

Disebabkan komitmen inilah, kami turut mengadakan program-program kesihatan bagi membantu ahli-ahli Shaklee* untuk lebih sihat dan cergas sepertimana dalam program  Now Everyone Can Kurus (NECK) yang sedang berjalan sekarang ini.

BAGAIMANA NAK MENJADI AHLI SHAKLEE?

Anda ada 2 pilihan untuk menjadi ahli Shaklee:

1) Yuran Pendaftaran hanya RM69 (Postage RM11 Semenanjung / RM22 Sabah dan Sarawak). Yuran ni hanya perlu dibayar SEKALI SEUMUR HIDUP sahaja. Anda tak perlu  nak renew setiap tahun macam sesetengah company lain. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual. 

ATAU

2) Buat pembelian sebarang produk dalam 1 RESIT dengan minimum 200 point UV (Unit Value), iaitu lebih kurang belian berjumlah RM700+ dan anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM69) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100 tau!

Confuse? Tak faham? Perlukan penjelasan lanjut?

Anda boleh terus hubungi MamaCilik (Affni) di 012-2207966. Saya akan bantu anda untuk membuat pendaftaran.

Atau anda juga boleh menggunakan Shaklee ID MamaCilik iaitu, 907196 (AFFNI SHAHIDA JAMALUDIN) sebagai sponsor anda.

Dah bersedia nak jadi ahli Shaklee dan mendapat Vita-Lea secara percuma? Jom hubungi Mamacilik dengan segera ok!

INGIN MENINGKATKAN TARAF KESIHATAN KELUARGA ANDA?
Ingin mendapatkan nutrisi yang lengkap untuk anda dan keluarga?
Berminat mendapat pendapatan sampingan seperti saya?

Hubungi saya:-

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment