Kenapa Vivix Sangat Special Bulan Ni?

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk pembaca mamacilik.com ^_^

Bulan ni, July 2017 saya rasa sangat excited tau!

Kenapa eh? Hehe..

Feedback kita selama ni pihak Shaklee Management take it seriously tau. Ada 2 perkara berkenaan Vivix yang sering kami, the Shaklee leaders beritahu pada pihak Shaklee Management ketika meeting diadakan.

Vivix Special #1

Kalau sebelum ni, semua Shaklee Independant Distributors (SID) consult customers masing-masing, "Makan Vivix sesudu sehari ye."

Tapi.. Dalam pada tu semua tertanya-tanya, sudu besar mana nak guna tu? Sudu kecik ke sudu makan tu? Hmm...

15ml katanya. Wah.. nak kena sukat pulak ke banyak mana 15ml tu kan? So now Shaklee perkenalkan SUDU KHAS, EXCLUSIVE FOR VIVIX! Yeay!

Sudu Khas Exclusive for Vivix

Apa lagi yang special Vivix bulan ni?

Vivix Special #2

Sebelum ni kita risau nak bawa travel Vivix sebab Vivix ni kena simpan tempat sejuk. Kena elak simpan tempat panas. Apatah lagi dalam kereta yang tengah parking. Cuaca kat Malaysia ni tahu lah macam mana kan? Hehe..

So special untuk bulan ni, Shaklee perkenalkan the RED HOT COOLER BAG special untuk bawa vivix travel. Vivix on-the-go gitu!



Beg Vivix ni hot ke cool sebenarnya??

Ha.. Itulah kelebihan Red Hot Cooler Bag ni. Ia boleh berfungsi dalam 2 keadaan. Semestinya beg Vivix ni boleh keep Vivix dalam temperature yang sejuk (chilled). Tapi dalam keadaan lain, contohnya hari-hari biasa yang kita tak ada pun nak bawa Vivix ke mana-mana, Red Hot Cooler Bag ni boleh jadi beg untuk simpan makanan yang panas supaya makanan sentiasa keep warm. 

Fungsi Red Hot Cooler Bag Vivix

Special nya Red Hot Cooler Bag ni, ia boleh memuatkan 6-8 botol Vivix dan sangatlah sesuai untuk dijadikan hadiah kepada mak, ayah, suami, isteri, dan orang-orang tersayang!

Best kan? Saya sendiri dah tak sabar-sabar nak dapatkannya juga 😍

Macam Mana Nak Dapatkan Vivix Special Promotion ni?


Memandangkan Red Hot Cooler Bag & Sudu Vivix ni sangat special dan exclusive, ia hanya dapat dibeli dengan 3 cara, iaitu dengan pembelian salah satu set di bawah:

1. Energy For Life Set

Twinpack Vivix


2. Men's Vital Health Set

Khas Untuk Belia Lelaki

3. Amazing Golden Set For Him

Khas Untuk Lelaki Yang Dihormati

Dengan pembelian salah 1 set ni, automatik anda boleh dapat harga less 15 ke 25% dari harga pasaran. Sebab automatik anda dapat FREE MEMBERSHIP dan layak mendapat keistimewaan sebagai ahli Shaklee. Best kan? Banyakkk jimat tau!

Kalau anda ingin dapatkan Vivix Special bulan Julai ni, pastikan anda dapat konsultasi dan cara makan yang betul yer supaya anda dapat keberkesanan yang optimum. Setiap satu daripada vitamins dan supplement ini mempunyai fungsinya yang tersendiri.

Boleh hubungi Mamacilik melalui WhatsApp di 012-2207966 untuk keterangan lanjut. Semestinya special attention untuk pelanggan mamacilik.com. Vivix Special ini hanya untuk bulan Julai 2017 ini sahaja! Cepat dapatkan!

^_^

Affni Shahida
Certified Shaklee Product Consultant (Mini Nutritionist)

TERCARI-CARI VITAMIN YANG SESUAI UNTUK PASANGAN, IBU & AYAH?

MENCARI SUPPLEMENT UNTUK KESIHATAN DIRI & KELUARGA TERSAYANG?
Ingin mencuba alternatif semulajadi untuk kesihatan berpanjangan?

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment