VIVIX SHAKLEE - Supplement Anti-Penuaan Pada Tahap Sel!

"Saya selalu dengar orang cakap mengenai Vivix dan bagaimana Vivix telah berjaya membantu ramai orang untuk dapat kecantikan dan kesihatan yang lebih baik. Apa Vivix tu?"

Vivix merupakan supplemen anti-penuaan (anti-aging) terbaik di dunia yang dihasilkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No. 1 supplemen makanan di Amerika.

Ia merupakan supplement revolusionari anti penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Telah lebih 1 juta botol terjual setakat ini.

Berdasarkan kajian yang telah dilakukan selama bertahun-tahun, ramuan Vivix telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selular.


4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Selular


1. Kerosakan DNA

Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu “typo”” (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi dan panjang umur.

Ramuan Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sellular DNA.


2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.



3. Pengeluaran Tenaga Yang Semakin Menurun Oleh Sel-Sel

Mitokondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitokondria untuk meningkatkan tahap tenaga didalam sel.


4. Penimbunan / Pengumpulan AGE Protein

Penimbunan berlebihan protin AGE (advance glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur “muscadine”) untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.

Di dalam satu penemuaan utama, kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.


Ia juga memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.


Apa Yang Terkandung Di Dalam Vivix?



4 bahan aktif tinggi kandungan Resveratrol dan Polifenol


Muscadine Grape

Anggur hebat ini adalah satu-satunya anggur yang mempunyai lebih dari satu kromosom, yang mana ahli sains percaya ia mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan.

Ia juga mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi, satu phyto-nutrient yang tidak dijumpai di dalam anggur jenis lain dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.

Selepas dilakukan kaji selidik tambahan, jenis anggur hebat yang paling mustajab ini dikenal pasti.

Seterusnya kumpulan ini, bersama dengan ahli sains dari University Georgia, membangunkan satu proses ekstraksi sejuk dan lembut untuk menjamin satu ekstrak yang bermutu tinggi dan aktiviti biologi tertinggi seperti yang ditunjukkan dalam beberapa siri ujian makmal untuk anti-penuaan.

Untuk mencipta profil polyphenol yang kuat didalam Vivix, ahli sains menggabungkan resveratrol yang lampau tulen dengan ekstrak dari anggur hebat ini, Elderberry Eropah dan Karet ungu.

Campuran dan gabungan inilah yang bertanggungjawab dalam banyak tindakan unik anti-penuaan sellular Vivix.

Purple Carrot



Merupakan sumber terbaik vitamin A, dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins, dan sesquiterpenes.

Ia juga mengandungi anthocyanins, antioksidan yang mustajab. Anthocyanins adalah bertanggungjawab pada warna merah menyala biru dan ungu pada buah dan sayuran.

Berry mengandungi banyak anthocyanins, terutama sekali blueberry, yang mengandungi aktiviti aktioksidan yang teramat tinggi.

Anthocyanins adalah antioksidan utama didalam karet yang berwarna ungu-kuning dan ungu-oren. Asid klorogenik adalah antioksidan tertinggi, diikuti oleh karet ungu-oren.

Asid klorogenik adalah antioksidan paling banyak didalam semua jenis karet. Asid klorogenik ini dipercayai bertanggungjawab mengurangkan diabetes yang berkaitan dengan pengambilan kopi.

Sejak kebelakangan ini, kajian telah menunjukkan anthocyanins mempamerkan banyak aktiviti biologi, termasuk antioksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen.

Tambahan pula, ia juga mempamerkan kesan pada saluran darah, platelet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

Elderberry (Sambucus Nigra)

Satu daripada manfaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan yang demikian mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.

Pada masa yang sama, Elderberry adalah sangat kaya dengan sebatian yang dikenali sebagai anthocyanin yang memberi kesan anti-radang. Ia juga dapat mengurangkan simptom seperti sakit otot, sakit atau demam yang berkaitan dengan selsema atau influenza.

Walau bagaimanapun, Elderberry tidak hanya kaya dengan antioksidan, tetapi juga vitamin A,B dan C dan nutrient seperti asid, amino acids, carotenoid, tannin dan rutin. Semua ini adalah manfaat kesihatan yang didapati dari Elderberry.

Selain dari menguatkan sistem imun, untuk melawan jangkitan virus dan flu, yeast, asma, batuk, sesak hidung dan dada dan diabetes, ia juga dapat merendahkan tahap kolesterol dan juga menghalang oksidasi kolestrol LDL. Oksidasi LDL dianggap sebagai satu penyebab penting penyakit kardiovaskular.

Kesimpulannya, Elderberry mampu memberi perlindungan terhadap penyakit kardiovaskular dan jantung termasuk, strok dan serangan sakit jantung. Seterusnya lagi manfaat penting dari elderberry adalah pengurangan stress, memperbaiki penglihatan dan penghadaman.

Polygonum Cuspidatum

Polygonum Cuspidatum (juga dikenali sebagai Knotweed Jepun) iaitu tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia, yang juga banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.

Knotweed Jepun adalah sumber komersial Resveratrol yang juga terdapat dalam ekstrak kulit anggur merah dan juga biji anggur merah.

Polygonum Cuspidatum mempunyai  banyak manfaat kesihatan dan digunakan untuk merumuskan supplemen anti-penuaan seperti resveratrol.

Kesimpulan dari ujian ini menunjukkan RESVERATROL membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet, dan mengurangkan berat badan.

Supplemen resveratrol mungkin jawapan untuk memanjangkan usia kita. Ujian sebenar untuk supplemen anti-penuaan ini adalah masa.

Di masa akan datang usia purata adalah dalam lingkungan 120 tahun, mereka yang mengambil supplemen Resveratrol akan berterima kasih untuk satu lagi terobosan saintifik yang penting ini.

Apa yang specialnya Vivix ni?


Jom kita tengok 5 video berkaitan Vivix. Bagi anda yang cenderung ke arah visual, video-video ini mungkin membantu anda untuk lebih memahami tentang Vivix.

Video Vivix #1


Video Vivix #2


Video Vivix #3



Video Vivix #4


Video Vivix #5


Menarik kan? Sangat mengkagumkan! Amazing!

Kalau anda rasa diri anda, ibu/ayah anda, keluarga anda perlukan Vivix sebagai asbab kesihatan yang lebih baik, pastikan anda dapat konsultasi dan cara makan yang betul yer. Boleh juga hubungi Mamacilik melalui WhatsApp di 012-2207966. Semestinya special attention untuk customers mamacilik.com. ^_^

BONUS!

Dapatkan VIVIX SPECIAL bulan ini sekarang!

Affni Shahida
Certified Mini Nutritionist

TERCARI-CARI VITAMIN YANG SESUAI UNTUK KESIHATAN PASANGAN / IBU & AYAH?

MENCARI SUPPLEMENT UNTUK KESIHATAN DIRI & KELUARGA TERSAYANG?
Ingin mencuba alternatif semulajadi untuk kesihatan berpanjangan?

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment