TWB Cyberjaya & Nilai - New Beauticians In The House!

By: Affni Shahida - Founder MamaCilik D'Beauty Secrets

Hampir setiap weekend jadual Kak Aff penuh dengan kursus spa untuk new beautician under The Walking Beauty (TWB) Project. Fuhh.. Penat memang penat tapi puas hati dapat merealisasikan impian setiap wanita.

Kenapa Kak Aff kata tentang IMPIAN setiap WANITA? 

Sebab dalam TWB Kak Aff dah saksikan sangat banyak kehidupan wanita yang dah diselamatkan, sangat banyak kisah-kisah kebangkitan wanita untuk teruskan hidup demi anak-anak dan keluarga. Sangat banyak!


22 July 2018 baru-baru ni 2 new beautician dah tamat kursus spa dengan Kak Aff. Kedua-duanya ambil full package kursus spa 5-in-1 courses macam yang Kak Aff pernah cerita sebelum ni di Harga Kursus SPA Termurah.



Kedua-dua new beautician TWB ni ambil full package ni sebab apa tau? Haaa.. Cuba tengok ni. Kami di TWB panggil ni PAKEJ SERET BEG!


Lepas habis je training, boleh terus angkat beg pergi rumah customer untuk buat service spa. Harga kursus spa di TWB ni bukan semata 5+1 courses tu tau tapi complete dah dengan produk YOUTH skin care untuk facial, produk spa yang lain-lain, termasuk spa tools yang perlu dalam spa TWB ni.

KURSUS SPA TWB OVER THE WEEKEND



Sesi kali ni Kak Aff buat duo. Lebih senang handle & dapat fokus dan teliti setiap seorang daripada mereka. Dapatlah special attention kan. Boleh tanya apa-apa yang tak faham tanpa perlu berebut mikrofon (eehhhh.. kan biasa kalau dalam kursus spa lain yang sangat ramai).



TWB ni special sangat. Kursus spa under TWB kita fokus kepada individu. One to one. Nak training sorang je pun boleh. Maximum biasa Kak Aff buat 4 orang je.

Cantik kan beautician baru TWB yang training dengan Kak Aff ni ^_^

Kusyuk nak ingat steps facial

Kursus spa TWB sangat flexible. Tak perlu kursus berhari-hari, berminggu-minggu. Apa yang paling penting adalah hasil kerja & semua beautician boleh buat duit hari-hari dengan mobile spa TWB dan ada support group yang happening!

Shafiqah, Beautician Cyberjaya - Tamat Kursus Mobile Spa TWB

Niz, Beautician Nilai - Tamat Kursus Mobile Spa TWB

Oh ya! Kursus spa TWB adalah kursus spa yang bersijil ya. Jangan risau, tentang macam mana nak setup our own spa pun Kak Aff akan guide dan ajar sau persatu.

So, weekend akan datang ni pun Kak Aff ada training new beautician lagi. Kursus spa kali ni (28 July 2018, Sabtu) Kak Aff conduct di Klang pula. So kalau ada antara anda atau kawan-kawan sekitar Klang, Meru, Shah Alam yang nak join kursus spa TWB dengan Kak Aff, bagitahu Kak Aff seceoat mungkin tau. Slot ada 1-2 tempat je lagi! Siapa cepat dia dapat!

Ingat tau! Perkara yang paling penting, semua beautician TWB yang terlahir dari kursus spa termurah di Malaysia ni adalah yang terbaik dan BOLEH BUAT DUIT SETIAP HARI. Bak kata omputih, RESULT MATTERS!

Tunggu apa lagi??

Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan TWB sekarang!

Let's be part of us @ The Walking Beauty!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hubungi AFFNI di 012-2207966 untuk tempahan tarikh kursus. 

Tempat adalah terhad bagi setiap sesi!


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment