Bisnes Mobile Spa TWB - Simple, Easy, Fun!

 
By: Affni Shahida


Bisnes Mobile Spa TWB ni dah well known tau. Pergi mana-mana mesti orang kenal bisnes mobile spa TWB ni.

Contoh terdekat kawan adik saya sendiri. Dia memang belajar spa kat kolej. Surprisingly, bila adik saya (Zati) buka cerita tentang Mobile Spa TWB ni, kawan dia tu memang dah tau dan biasa dengar projek The Walking Beauty mobile spa. Kiranya bisnes Mobile Spa TWB ni famous lah dikalangan students.


SIMPLE, EASY, FUN!



Tak sempat siang, malam pun masih dapat permintaan

Nak katanya bisnes mobile spa TWB ni sangat ringkas. mudah, dan menarik, saya sendiri selain daripada jalankan kursus spa untuk new beautician, dapat income dari penjuru income TWB yang pertama iaitu, INSTANT CASH!
 
Income saya sendiri untuk 2 1/2 jam sahaja

Bukan saya sorang saja yang dapat instant cash ni tau. Setiap ahli TWB memang akan merasai keseronokan dapat instant cash ni. Maklum lah, tak perlu guna duit saving jika ada emergency dan sebagainya.

Setiap hari, telegram group mobile spa TWB  sentiasa akan ada kipas-kipas 'sejuk' ni. Yes. Setiap hari!


Instant cash bisnes mobile spa TWB
Di kala orang lain kehabisan dui selepas hari raya, ahli TWB semua dapat instant cash dari servis mobile spa dengan sangat senang.

Belanja family makan pun guna instant cash daripada income bisnes mobile spa TWB!

Nak beli apa-apa untuk keluarga tersayang tapi tak nak guna duit gaji atau income spa dari pejuru lain? Buat saja service mobile spa TWB ni, senang sangat nak dapat instant cash bila-bila masa je time nak guna duit.

Customer spa siap beli Ostematrix untuk kekuatan tulang. Yelah, kita wanita ni kena jaga tulang empat kerat ni. hehe

Dalam pada kita terima instant cash hasil mobile spa TWB ni, alahai mudahnya nak dapatkan customer untuk supplements sekali. Bila dapat jual supplement Shaklee pada customer spa kita, dapatlah kita income dari penjuru ke-2 TWB iaitu untung runcit. Untung sangat tau!

Instant cash hasil Body Scrub TWB

Bukan tu je tau. Bukan hanya pada hari-hari biasa kita dapat instant cash ni. Tapi, haaa... Bilamana kita balik kampung atau bilamana sedara-sedara sepupu sepapat berkumpul, inilah masanya kalau nak dapat instant cash BESARRR punya. Tengoklah hasil hanya body scrub untuk kenalan di kampung je tu. Instant cash 2 hari. Seronok sangat! JImat duit minyak, tol semua. Hehehe..


Memang best giler lah kan bilamana KEUNTUNGAN 💯% MILIK KITA SENDIRI. Hanya buat bisnes mobile spa TWB. Tak perlu bayar kepada Founder, Company dan lain-lain. 

Teringin nak jadi sebahagian daripada keluarga besar TWB kami?

Let’s join us & buat duit hari-hari dengan Bisnes Mobile Spa TWB yang glamour tuuu.

Jom!  I’ll show you how!

Affni Shahida Jamaludin

Proud Member & Trainer of TWB
Owner & Founder of Mamacilik D’Beauty Secrets (Natural Home Spa & Mobile Spa)
Natural Home & Mobile SPA

+6012-2207966
mamacilik.twb@gmail.com


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment