High Blood Pressure, High Cholesterol - Kill the Silent Killer!


Assalamualaikum...

Hari ni baru berkesempatan nak cerita pasal monthly health check-up Yusri minggu lepas yang merangkumi:
  1. Tekanan darah tinggi
  2. Kolesterol tinggi
  3. Asid uric tinggi

Alhamdulillah.. Syukur.. Keputusan ujian darah Yusri sangat memberangsangkan!

Keputusan ujian darah untuk kandungan kolesterol pada 9 April 2013


Keputusan ujian darah untuk kandungan kolesterol pada 9 Mei 2013

Tekanan darah tinggi berada pada paras yang normal, kolesterol secara keseluruhannya turun ke paras yang normal (walaupun hampir ke border line).. dan kandungan asid uric dalam darah turun ke peratusan yang lebih rendah walaupun masih belum pada kadar yang normal. Ini adalah logikkerana Yusri mengamalkan supplement dan vitamin. Shaklee Omega Guard & Shaklee Garlic! Bukannnya ubat yang berunsurkan drugs yang akan menurunkan kepada paras normal dengan serta merta!!

Jadi, siapa diluar sana yang mempunyai masalah yang sama (Affni yakin ramai yang mengalami tekanan darah, kolesterol, dan asid uric yang tinggi) dan mementingkan kesihatan diri serta orang tersayang? Jangan tunggu lagi.. ikhtiarlah dengan vitamin dari Shaklee! Shaklee Omega Guard dan Shaklee Garlic adalah di antara vitamin yang sangat membantu!

Tahukah anda bahawa tekanan darah tinggi dan kolestrol tinggi akan mengundang kepada masalah jantung jika tidak dikawal?!! Asid uric tinggi pula adalah penyumbang kepada masalah gout! Hindarilah diri kita dan orang-orang yang kita sayangi dari pembunuh-pembunuh senyap ini.. Kita ikhtiar, berdoa dan tawakal kepada-Nya.

Untuk  penjelasan lanjut mengenai 
  • Shaklee Omega Guard, klik SINI
  • Shaklee Garlic, klik SINI

Berminat? Hubungi Affni untuk free consultation! (^_^)


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment