Testimoni Vivix Untuk Pesakit Diabetes / Kencing Manis

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk pembaca mamacilik.com

Ramai yang bertanya kepada saya, betul ke Vivix dapat membantu dalam kesihatan pesakit diabetis, atau lebih dikenali dengan kencing manis?

Jom kita tengok berapa ramai dah pesakit dan bekas pesakit diabetes yang dah BERJAYA MENGEKALKAN BACAAN GULA YANG NORMAL setiap hari. 

Seronok apabila bacaan gula emak kawan saya ni turun selepas konsisten pengambilan Vivix.

Lagi testimoni Vivix membantu ayah kawan saya yang menghidap diabetes. Tak sampai sebulan pun dah nampak kesan. InsyaAllah boleh paras gula ke tahap normal apabila konsisten makan Vivix.

Testimoni seorang ayah penghidap diabetes selama 20 tahun kini paras gula jadi normal dan tak perlukan dialisis

Testimoni dari pesakit diabetes yang pada asalnya kaki berlubang sebab luka susah sembuh. Kini alhamdulillah sembuh setelah vivix membantu repair sel-sel dan isi dan kulit bercantum kembali.

14 tahun sebagai penghidap diabetes kini hanya amalkan Vivix untuk kekalkan bacaan gula yang normal. Semulajadi tanpa ubat berasaskan dadah.

Bacaan gula dalam darah semakin menurun hari demi hari. Alhamdulillah. Vivix memang membantu penghidap kencing manis.

Testimoni vivix untuk kencing manis dan diabetes yang dulunya mengalami mata kabur kini pulih.

Pernah operate mata dan terpaksa ambil insulin akibat kesan diabetes. Apabila consume Vivix secara konsisten, mata jadi lebih terang.

Bacaan gula dari 28.7 jadi 8 je setelah konsisten makan Vivix setiap malam.

Testimoni Vivix - Paras gula turun dalam masa 2 minggu!


Paras gula turun dari 23.8 kepada 7.3 dengan Vivix. Syukur alhamdulillah.

Testimoni pesakit diabetes neuropathy dengan Vivix.

Kalau anda rasa diri anda, ibu/ayah anda, keluarga anda yang menghidap diabetes / kencing manis perlukan Vivix sebagai asbab pulih dan kesihatan yang lebih baik, pastikan anda dapat konsultasi dan cara makan yang betul yer. Boleh juga hubungi Mamacilik melalui WhatsApp di 012-2207966. Semestinya special attention untuk customers mamacilik.com. ^_^

Hubungi 012-2207966 untuk mengetahui promosi terkini untuk penjimatan terhebat! 

Affni Shahida
Certified Mini Nutritionist

TERCARI-CARI VITAMIN YANG SESUAI UNTUK KESIHATAN ANAK-ANAK?

MENCARI SUPPLEMENT UNTUK KESIHATAN DIRI & KELUARGA TERSAYANG?
Ingin mencuba alternatif semulajadi untuk kesihatan berpanjangan?

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

Dos OMEGA-3 Untuk Kanak-Kanak Sihat & Pintar

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk pembaca mamacilik.com ^_^

Hari ni timbulnya persoalan tentang berapa sebenarnya dos Omega 3 yang sesuai untuk kanak-kanak?

Actually, sebelum ni pun saya memang bagi anak-anak saya 1 biji Omega Guard setiap hari sejak mereka berumur 2 tahun. Tapi bila saya fikir semula, saya mula tertanya-tanya berapa sebenarnya dos omega-3 yang sesuai untuk kanak-kanak ni yer? Cukup ke sebiji sehari yang saya berikan selama ni?


Selepas saya study dan baca dari sumber-sumber yang sahih dan boleh dipercayai seperti BabyCentre.com, mayoclinic.org, dan beberapa lagi bahan bacaan dari pelbagai latarbelakang, saya nak share dengan anda dosage omega 3 yang sesuai untuk kanak-kanak mengikut peringkat umur.

OMEGA-3: BERAPA DOS YANG DIPERLUKAN OLEH KANAK-KANAK?

Gentle Birth: Pengalaman Bersalin Anak Keempat - Anas Syahmi

Assalamualaikum...

Semoga semua pembaca setia Mamacilik.com dilimpahi rahmat dan kasih sayang Allah.

Hari ini genap 1 tahun umur putera kedua kami, Anas Syahmi. Walaupun 1 tahun telah berlalu tapi kenangan dan memori melahirnya beliau masih segar dalam ingatan. Jadi saya rasa nak kongsikan dengan semua tentang pengalaman kelahiran anak keempat ini.

Kelahiran kali ini agak special bagi saya. Walaupun setiap kelahiran anak-anak memang berbeza pengalamannya, tapi yang keempat ini sangat istimewa.

Kalau diimbas kembali kenangan bersalin dan melahirkan

Arissa - Lahir pada minggu ke 38 dengan bantuan epidural dan induce
Alina - Lahir pada minggu ke 37 dengan prosedur induce
Ammar - Juga lahir pada minggu ke 37 dengan prosedur induce


Alhamdulillah... Kesemua anak-anak saya lahir secara normal walaupun saiz saya ni kecil. Nama pun mamacilik kan? Hehe...

KELAHIRAN TERISTIMEWA

Kenapa saya kata kelahiran Anas adalah istimewa?

8 Promosi Shaklee Yang Anda Perlu Rebut - Offer November 2016!

Syukur alhamdulillah...

Kita berada di bulan November 2016!

Istimewanya bulan November 2016 ini juga adalah merupakan ulang tahun pertama anak saya, Anas Syahmi.


Dan...

Istimewanya sebagai pengguna Shaklee juga, bulan November 2016 ni Shaklee ada 


bukan 2 promosi...

bukan 3 promosi...

bukan 5 promosi...

tapi 8 JENIS PROMOSI untuk anda! Wow! Banyakk promosi tuuu!!

Nak tahu promosi apa yang Shaklee tawarkan bulan November ni? Jom tengok!