Indahnya Business Shaklee


Assalamualaikum,

Alhamdulillah, bulan ni genap 5 bulan saya join Shaklee sejak Mac 2013 yang lalu. Sedikit pengalaman dan pengetahuan untuk para pembaca semua. Pada asalnya saya amalkan pemakanan vitamin Shaklee untuk kesihatan keluarga. 


Saya bermula dengan Set berpantang/bersalin Shaklee pada tahun 2011. Saya merasai sendiri perbezaan ketika tanpa pengambilan vitamin Shaklee dan ketika dengan pengambilan vitamin Shaklee. Saya pernah menceritakannya DISINI. Saya sebenarnya seorang yang sangat susah untuk percaya apa yang dikata orang. Ya memang seorang yang always think the worst first before saya fikirkan semula apa kebaikannya. Amat susah untuk orang convince saya terutamanya jika ada yang ingin menjual product/insurans (sebagai contoh) kepada saya. Tapi setelah merasai sendiri keberkesanan Set Bersalin Shaklee, saya telah jatuh cinta! Ya, saya jatuh cinta dengan vitamin-vitamin Shaklee.


Kemudian, saya pujuk suami saya, Yusri untuk sama-sama mengambil vitamin Shaklee sebagai makanan tambahan. Yusri pula mengambil set untuk mengawal tekanan darah tinggi dan kolesterolnya (baca DISINI). Setelah beberapa bulan, saya ternampak satu peluang. Ketika itu saya hanya nampak sebahagian kecil sahaja peluang dengan Shaklee. Peluang apa? Saya bercita-cita dan berhasrat alangkah bagusnya jika vitamin-vitamin yang kami ambil semuanya kami boleh dapat 'percuma'. Ya PERCUMA! Ada ke barang yang percuma lagi dalam dunia hari ini? Ha.. itulah permulaannya….

Pada Mac 2013 yang lalu, saya dapati saya boleh mendapat keahlian percuma dengan pembelian yang saya buat setiap bulan. Banyak keistimewaan yang akan diperolehi. Dengan target untuk dapat bonus setiap bulan yang membolehkan saya mendapatkan vitamin secara ‘percuma’, saya mengorak langkah. Namun saya nampak lebih daripada itu. Di hadapan saya terdapat satu peluang yang yang saya tak pernah jangka. Saya pun berazam untuk memperbaiki hidup saya dan keluarga dan berjaya mendapat bonus 3 angka setiap bulan dan kini sedang berusaha untuk 4 angka bermula bulan ini! Bagi sesetengah orang, nilai ini mungkin sikit. Tapi besar bagi orang lain.

Dari situ, saya bercita-cita lebih tinggi. Dan kini saya masih berjuang dan berusaha untuk mencapai apa yang saya impikan dalam memperbaiki kehidupan kami sekeluarga dan semestinya untuk jangkamasa panjang. Dengan bantuan dan coaching daripada mentor-mentor yang hebat dan telah berjaya, saya sangat terinspirasi untuk berubah. Berubah untuk dunia dan akhirat. Inilah salah satu usaha saya ke arah yang diimpikan..



Selepas daripada tu, ramai juga kawan-kawan yang bertanya tentang Shaklee, bagaimana nak menyertai Shaklee, apa keistimewaannya, dan lain-lain lagi. Jadi, entry kali ni saya sertakan la sekali jawapan kepada persoalan kawan-kawan semua...

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-
  1. Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage (jika perlu). Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual;
    ATAU
  2. Buat pembelian dalam tempoh  1 BULAN sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS pertama (bernilai RM30+). Penjimatan sehingga RM100+.
Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID saya, AFFNI SHAHIDA 907196 sebagai SPONSOR.

Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah. 

Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Bestkan! Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus.
Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ. Dan itulah yang saya katakan ‘PERCUMA’.

MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Yuran keahlian yang anda bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak perlu renew every year. Boleh pakai seumur hidup.

Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points bulanan atau minimum belian. 

Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% - 33% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
  1. Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% - 33% less than retail price)
  2. Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.
  3. BERPELUANG membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR yang hebat.
  4. ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.
  5. Bagi mereka yang register dengan saya, anda akan dijemput masuk dalam sebuah group ekslusif Shaklee di Facebook dibawah kelolaan mentor-mentor yang hebat dan telah berjaya. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini. 
Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Kata mentor saya,
“Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.”

Untuk pengetahuan semua, saya seorang yang SANGAT sibuk. Sampaikan pada mula-mula dulu memang mentor saya pun perli.. “Alah.. sibuklah sangat!”. Ya, saya memang sibuk! Lama kelamaan mentor saya mengakui kesibukan saya.  Tapi, saya tetap berusaha & tidak mengalah!

Mentor-mentor yang hebat ini tidak pernah kenal erti jemu dengan pelbagai persoalan saya dan bantu saya untuk berjaya. Berdasarkan pengalaman saya yang terikat dengan komitmen semasa, saya rasakan memang senang buat business online ni dengan syarat, follow dan duplicate apa yang mentor kita dah berjaya buat. Siapa mentor-mentor hebat itu? Hubungi saya untuk keterangan lanjut…

Thanks for reading!
 
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 3-4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

FREE CONSULTATION
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment