Aauuummm! Harimau Mengaum Lagi!! - BONUS

Assalamualaikum w.b.t,

Sekali lagi harimau mengaum! AauummMM!!!


Another 4-figures bonus daripada Shaklee hasil dari usaha bulan lepas! Sangat teruja bila tengok PENINGKATAN bonus sebanyak 27% ++ !! Alhamdulillah.. Syukur sangat-sangat! Apa yang penting, asingkan hak orang lain dalam rezeki yang kita dapat terlebih dahulu.. Itulah yang sering dipesan oleh mentor-mentor bisnes Shaklee saya.


Saya tambah bersyukur apabila tengok 'anak-anak' Shaklee saya masing-masing mula merasa bonus 2-3 angka! Dan ada seorang 'anak' yang memang sangat berdikari dan telah 2-3 bulan berjaya mendapat bonus 4 angka dan naik rank! Alhamdulillah...

KENAPA SIDE INCOME PENTING?


Ada yang tanya saya, kenapa saya beria-ia buat Shaklee? Tak cukup ke gaji yang company bagi?

Cuba anda lihat ni..

Yuran Tahunan & Bulanan Arissa & Alina.. 
Coming Soon untuk Adik Mereka Yang Bakal Lahir Ni Sekali..

Insurans Kereta & Cukai Jalan + 
Kos Bersalin Yang Meningkat Dari Tahun-Tahun Sebelumnya

Agak-agak kalau saya tak ada side income macam mana saya nak bayar keperluan macam ni sekaligus? 
  1. Yuran tahunan tadika dan taska
  2. Yuran bulanan tadika dan taska yang meningkat
  3. Kos bersalin yang semakin meningkat
  4. Roadtax dan insurance kereta 
Ni belum kira lagi kos-kos tersembunyi yang lain.. Semuanya diperlukan dalam bulan yang sama! Mungkin ada yang kata.. Kan boleh kumpul duit dari awal supaya taklah terasa sangat. Bagi saya, duit yang saya simpan setiap bulan adalah duit simpanan saya dan anak-anak. Dah nama pun SIMPANAN. Bukan untuk digunakan untuk perkara sebegini. Syukur.. Saya tak perlu usik duit gaji saya untuk ini. Malah saya boleh lebih banyak memberi kepada yang lebih memerlukan.

Saya sangat bersyukur dengan apa yang saya perolehi sekarang ni saya tak perlu korek sana sini simpanan yang ada. Bonus Shaklee saya cukup untuk memenuhi keperluan ini. Alhamdulillah sekali lagi..

BERUBAHLAH

Saya akui kos sara hidup semakin meningkat dengan tingginya. Inflasi akan lebih memburukkan lagi keadaan. Bukan tak boleh complain langsung. Tapi, jangan asyik nak complain sana-sini tapi tak buat apa-apa. Jangan banyak alasan! Ramai yang kata tak ada masa la.. sibuk la.. tak pandai la.. tak minat la.. Semua tu ALASAN semata-mata! Saya akan senyum je bila orang beralasan macam tu malah tak marah pun sebenarnya sebab dulu saya pun macam tu. 

Tapi SAMPAI BILA? Tepuk dada tanya diri!


Bagi mereka yang ingin hidup LUAR BIASA, saya sarankan anda baca eBook "Sorry Boss, Saya 'Terpaksa' Berhenti Kerja!" ni. Ianya PERCUMA! Anda hanya perlu download dan luangkan masa untuk membacanya. Ramai yang telah terkesan dan terinspirasi daripada eBook ni. Mungkin ianya bermanfaat untuk anda..

www.ebookniaga.com/sorryboss/affnishahida


Berminat nak sertai 'RUMAH SHAKLEE' saya yang penuh dengan cas-cas positif dan menjana pendapatan 4-5 angka sebulan?
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?

FREE CONSULTATION
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

Affni Shahida
Shaklee Independent Distributor
Shaklee ID: 907196
Email: shegarf@gmail.com
Call/SMS/Whatsapp at 012-2207966

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment