AKTIFKAN KEAHLIAN SHAKLEE SEKARANG SEBELUM IA DITAMATKAN!

Assalamualaikum...

Apa khabar semua? Tertarik dengan tajuk entry kali ni? Tertanya-tanya apa yang saya maksudkan dengan AKTIFKAN KEAHLIAN?

Mungkin ada di antara kita yang masih tak perasan / tak sedar / tak dimaklumkan tentang pengaktifan keahlian Shaklee ni. So hari ni saya nak make it clear, jelaskan lagi dengan perkara mengaktifkan keahlian Shaklee ni.

AHLI SHAKLEE LEBIH SETAHUN? JOM AKTIFKAN KEAHLIAN SEKARANG!


Mesti ada yang tertanya-tanya kan? 

"KENAPA NAK KENA AKTIFKAN PULAK? 
DULU KATA KEAHLIAN SHAKLEE SEUMUR HIDUP?!!"

Cool.. Rileks.. Hehe..

Ya. Kalau diikutkan memang keahlian Shaklee sekarang masih lagi seumur hidup. Cuma pihak Shaklee minta kita untuk tunjukkan yang kita masih lagi aktif sama ada aktif berbisnes Shaklee mahupun aktif sebagai pengguna Shaklee.

Sebenarnya ini berikutan database Shaklee semakin membesar, maksudnya semakin ramai yang daftar sebagai ahli Shaklee. Sangat ramai tau yang jadi ahli Shaklee ni. Ramai Shaklee lovers ^_^

Shaklee nak tahu sama ada seseorang ahli Shaklee tu masih menerima info-info terkini Shaklee ke tak, dah meninggal dunia ke, dah tukar alamat dan nombor telefon ke.. Sebab ramai sebenarnya yang dah meninggal dunia dan perlu la kemaskini maklumat kan? Macam tu je.

Jadi, sejak 1 September 2016, pihak Shaklee ambil inisiatif untuk kenal pasti ahli-ahlinya yang masih aktif.

Ingat yer, walaupun sebagai consumer, makan untuk diri sendiri dan keluarga sahaja pun dikira ahli yang aktif. Ni penting tau sebab sebagai ahli Shaklee yang aktif, banyak faedah yang kita boleh dan layak dapat, seperti yang saya pernah dan selalu beritahu tentang KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE DI BAWAH MAMACILIK EMPIRE iaitu:
  1. Dapat beli produk Shaklee pada HARGA AHLI (20-30% less than retail price). Bila ada promotion khas untuk ahli, harga akan jadi jauh lebih murah sehingga 40% less dari retail price.
  2. Dapat CASH BONUS hasil pembelian daripada Shaklee setiap bulan bermula dari  5% hingga 21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus tau, boleh cover kos vitamin yang kita dan family makan. Kiranya kita dapat makan VITAMIN FREE
  3. Dapat BELAJAR BISNES Shaklee (online & offline) dengan bantuan MENTOR. Kami adalah Shaklee Business Leader yang telah berjaya melahirkan ramaiiii usahawan Shaklee sejak tahun 2013 hinggalah sekarang.
  4. Dapat join EXCLUSIVE SPECIAL GROUP di FACEBOOK dan TELEGRAM untuk info produk, konsultasi, testimoni dan tips daripada kami sendiri sebagai CERTIFIED SHAKLEE PRODUCT TRAINER!!

Banyak lagi kelebihan dan keuntungan lain jadi ahli Shaklee ni.

"OK. SAYA DAH FAHAM. 
JADI MACAM MANA NAK AKTIFKAN KEAHLIAN SHAKLEE SAYA?"

Cara nak aktifkan keahlian Shaklee sangat mudah.

Kita hanya perlu BELI eVOUCHER RM30 untuk aktifkan keahlian selama 1 tahun. Ia boleh dibuat secara ONLINE atau WALK-IN ke Shaklee Home Office & Shaklee Branch yang sah. 
(Bagi yang mendaftar di bawah Mamacilik Empire, boleh hubungi saya di 012-2207966 untuk saya bantu yer)

"Setiap tahun kena bayar RM30 lah yer?"

Jangan risau. RM30 ni kita boleh dapat balik dengan cara REDEEM eVOUCHER dengan belian produk RM300 dalam masa 3 bulan.


Contohnya, kalau kita buat belian sebanyak RM100 dalam 1 resit, kita boleh guna RM10 eVoucher tu semasa pembayaran. Lagi RM20 tu kita boleh guna pada belian seterusnya (dalam tempoh 3 bulan tau).

Jadi, katakan kita buat belian sebanyak RM300 dalam satu resit, kita boleh guna terus semua RM30 eVoucher tu.

After all, nak aktifkan keahlian Shaklee ni PERCUMA je sebenarnya. Shaklee tak ambil pun duit kita tu. Shaklee cuma nak bukti yang kita masih aktif. ^_^

Dengan hanya 1 pengaktifan sekali setahun ni, dah membuatkan kita layak mendapat banyakkk sangat kelebihan jadi ahli Shaklee macam yang saya cerita tadi.

"Apa jadi kalau saya tak aktifkan keahlian Shaklee saya yer?"

Kalau dah LEBIH SETAHUN daripada tarikh anda mendaftar sebagai ahli Shaklee, tapi anda tak aktifkan semula keahlian anda, KEAHLIAN SHAKLEE ANDA AKAN DIBATALKAN! 

Ruginyer.. Bila keahlian Shaklee anda terbatal, anda dah tak layak dapat faedah & kelebihan menjadi ahli Shaklee. Nanti bila-bila anda terasa nak jadi ahli balik, anda dah kena mula yang baru dengan MEMBAYAR SEMULA YURAN KEAHLIAN SHAKLEE SEBANYAK RM69 tu.

Kan dah rugi macam tu. Daripada kena bayar RM30 je dan kita dapat balik RM30 tu dalam bentuk eVoucher, dah kena bayar pulak RM69 yang tak dapat apa-apa eVoucher.

So, tunggu apa lagi anda yang dah lebih setahun menjadi ahli Shaklee tapi belum mengaktifkan keahlian Shaklee anda tu?

JOM JADI AHLI SHAKLEE YANG BIJAK!
AKTIFKAN KEAHLIAN SHAKLEE SETIAP TAHUN!
(Sila hubungi mentor Shaklee anda untuk aktifkan keahlian anda sekarang)

BELUM JADI AHLI SHAKLEE?

Hubungi saya, Affni di 012-220 7966 segera untuk saya bantu anda.

Atau anda boleh juga gunakan  
ID Shaklee 907196 (AFFNI SHAHIDA BINTI JAMALUDIN)  
sebagai sponsor, untuk melayakkan anda join keluarga besar kami di Mamacilik Empire! 
  
MENCARI BISNES UNTUK MENINGKATKAN EKONOMI KELUARGA?
Sudah bersedia dengan ekonomi yang semakin tidak menentu?

Sertai 'rumah' kami yang sangat happening dan penuh dengan aura positif!

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!
 


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment