MODAL MINIMA BUKA SPA


By: Affni Shahida Jamaludin

Mempunyai spa atas nama sendiri dalam erti kata lain, ada bisnes spa sendiri dah menjadi trend sekarang ni. Ramai yang dah tau betapa mudahnya nak untung dengan bisnes spa ni. Namun, masih ramai yang tertanya-tanya, 

"Berapa Modal Minima Buka Spa?"

Ramai juga yang mencari guide dalam membuka spa dengan modal yang rendah. Berapa agaknya yang anda rasa modal yang paling minima untuk buka spa?

Biasanya nak buka spa mesti kena ada tempat/kedai yang nak dijadikan premis bisnes spa tu. Dah sah-sah kos premis tu sendiri dah tinggi. Jangan kata nak beli, nak sewa pun mahal tuuu.

THE WALKING BEAUTY MOBILE SPA -> SPA TANPA KEDAI

The Walking Beauty Project (Mobile Spa TWB) adalah pioneer dalam menjalankan SPA TANPA KEDAI atau orang panggil MOBILE SPA


Ia juga dikenali sebagai spa bergerak yang mana, pengusaha spa atau beautician spa tanpa kedai ni akan terima appointment daripada customer untuk tetapkan masa dan tempat di mana mereka akan buat servis spa. Kebiasaannya spa tanpa kedai ni akan mengunjungi customer di rumah, di pejabat, mahupun di hotel mengikut keselesaan customer.

Agen Spa TWB - Servis mobile spa di hotel

Agen Spa TWB - Ready for spa service

Haaa.. Kan dah jimat kos premis kan? Tak perlu nak fikir tentang sewa, barang dan peralatan spa seperti tab mandi, katil spa, sauna, kerusi, meja, troli spa, mesin , steamer, sinki, bil elektrik, bil air, dan lain-lain. Isk... Kalau nak kira-kira, kos untuk permulaan buka kedai pun boleh jadi minima RM10,000. Belum lagi dengan sewa premis kedai pun minimum RM3000-RM4000 sebulan kalau tingkat bawah. Bil utiliti, gaji pekerja pun nak kena ambik kira jugak. Agak-agak sampai la kot kos operasi RM10,000-RM15,000 sebulan kan? Pengsan!

Mobile spa servis sampai ke Australia!

Tapi minat sangat nak setup bisnes spa ni kan? Takpe takpe. Jangan risau. Anda pernah dengar Mobile Spa? Spa bergerak tanpa kedai? Home Spa? Ini adalah altenatif kepada modal yang besar untuk setup spa tu.

Apa bestnya kalau buat Mobile Spa ni? Spa tanpa kedai ni memang senang nak jalankan. Flexible sangat! Tu yang demand pun dah sampai Australia! Senang jugak nak dapat customer. Faham-faham la sekarang ni zaman zemua laju. Orang pun busy memanjang. Wanita ni tak kira lah suri rumah ke bekerjaya ke semua sibuk sangat sampai tak ada masa nak jaga penampilan diri, nak manjakan diri dan berehat.

Ini juga lah penyebab mobile spa ni jadi trending sekarang ni. Spa bergerak tanpa kedai akan bergerak ke mana-mana sahaja customer berada dan pada bila-bila masa customer perlukan khidmat mobile spa TWB.

PERCAYALAH KOS MOBILE SPA TWB SANGAT MINIMA, KOS KURANG DARI RM2000!

Bukan setakat modal minima nak buka spa, duit masuk hari-hari macam air terjun! Tak kira apa pun latar belakang agen spa kita di TWB, dengan ilmu yang diterapkan dalam TWB, semua senang nak cari customer, SENANG NAK BUAT DUIT!




Kami di TWB team sedang mencari agen-agen spa seluruh Malaysia. Kursus spa disediakan. Jangan risau ok. Lagi best apa tau, package yang TWB bagi complete dah semua untuk agen-agen TWB baru yang selesai training. Kiranya angkat beg spa tu boleh terus pergi buat servis spa la lepas training. Tak perlu risau pasal produk, tools, semua disediakan.

Untuk keterangan lanjut tentang modal minima buka spa, boleh klik di Harga Kursus Spa Termurah - The Walking Beauty


Kriteria diperlukan :

   ✅ Memang minat dengan kecantikan
   ✅ Suka belajar benda baru
   ✅ Rajin dan komited
   ✅ Berusaha untuk meningkatkan ekonomi sendiri
   ✅ Berumur 18 tahun ke atas
Kalau anda, ahli keluarga anda, atau sahabat dan kenalan anda berminat nak jadi salah seorang dari kami di The Walking Beauty (TWB) team, kehadiran anda amat kami alu-alukan. Kami memang memerlukan lebih ramai agen-agen spa TWB di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak memandangkan permintaan servis mobile spa yang terlalu tinggi (high demand) yang kami terima.


JOM SERTAI KAMI BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA TWB!

KAMI ADALAH SPA SHAKLEE TWB YANG HAPPENING!

Tunggu apa lagi??

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!

Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan TWB sekarang!

Let's be part of us!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hubungi AFFNI di 012-2207966 untuk tempahan tarikh kursus. 

Tempat adalah terhad bagi setiap sesi!



Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment