TOP 10 PRODUK SHAKLEE - BEST SELLERS!


By: Affni Shahida Jamaludin

Assalamualaikum semua pembaca setia mamacilik.com!

Baru saya perasan selama bertahun-tahun saya tulis blog ni rupanya saya tak pernah pun cerita / kongsikan tentang produk Shaklee yang mana yang paling top, produk Shaklee yang mana yang menjadi kegilaan ramai. So hari ni saya nak kongsikan dengan anda semua produk Shaklee yang mana merupakan BEST SELLERS! Jom kita tengok, 

TOP 10 PRODUK SHAKLEE YANG WAJIB ANDA TAHU!

1. VIVIX


Vivix semestinya sentiasa mengungguli dan jadi premium produk Shaklee. Siapa yang tahu khasiat dan betapa powernya Vivix ni dalam membantu memperbaiki sel badan kita yang rosak hingga ke tahap DNA, memang dia takkan pernah tinggal nak ambik Vivix. Seriously, it is an amazing products! Kalau tak, takkan dia jadi nombor 1 kannnn 😊

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang Vivix ni, saya pernah kongsikan dalam entry "Vivix Shaklee Anti Penuaan Pada Tahap Sel".

2. ESP


Produk Shaklee yang nombor 2 top yang memang sentiasa menjadi hot item tak kira lah waktu biasa ke apatah lagi waktu promo macam sekarang ni. Haaa.. ESP nama diberi. Makanan yang WAJIB ADA KETIKA BULAN PUASA

Mungkin ada orang kata, air soya banyak je jual kat pasaraya, or boleh je buat sendiri. Tapi ia tak sama yer. Mungkin boleh baca dulu tentang KENALI SOYA PILIHAN ANDA & BAGAIMANA MEMILIH SOYA TERBAIK?



Omega Guard adalah the top 3 produk Shaklee. Omega guard ni  memang dah jadi best friend kami sekeluarga kat rumah ni sejak tahun 2013 lagi tau. Tak pernah tak ada Omega Guard kat rumah. Memang sentiasa ada jeee. 

Saya juga pernah kongsikan dengan pembaca blog mamacilik.com sebelum ni tentang TIPS MEMILIH SUMBER MINYAK IKAN / OMEGA 3. Eh eh.. Kenapa kami sekeluarga suka sangat Omega Guard ni? Boleh baca 6 SEBAB KENAPA OMEGA GUARD ADALAH MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA!

4. SUSTAINED RELEASE VITA C

Haa.. Produk Shaklee yang keempat paling hot adalah Sustained Release Vita C! Ni pun salah satu first aid kit kat rumah dan ianya patut ada di rumah anda tau. Its a do-everything kind of nutrient yang sangat diperlukan badan kita. Badan kita tak dapat nak hasilkan vitamin C sendiri yer.

Specialnya Vita C ni, ia salah satu produk yang kami gunakan di dalam mobile spa & home spa TWB! ^_^



Ostematrix ni paling best walaupun ianya berada di tangga yang kelima. Best friend saya jugak ni dan saya percaya, ianya bestfriend seluruh TWB family. Ostematrix ni dah banyak sangat bantu kami di TWB terutamanya. Maklumlah, nak spa kan customer ni bukan boleh sikit-sikit tenaganya. Nak pulak demand sangat tinggi! Sebab tu kami di TWB dapat buat duit hari-hari dengan teknik spa TWB tau. Best sangattt!

Ostematrix ni langsung tak sama ye dengan kalsium yang doktor bagi. Apatah lagi susu yang kononnya kita minum setiap hari. Nak tahu kenapa? Jom baca ANALOGY OSTEMATRIX ni.

6. ALFALFA COMPLEX



Alfalfa Complex juga termasuk dalam TOP 10 produk Shaklee! Betapa banyaknya khasiat Alfalfa Complex ni. Ini dah sememangnya kegemaran kami di TWB. Ia merupakan salah satu ramuan dalam mobile spa & home spa TWB! Nak tau dan alami sendiri spa cara TWB? Jom!

7. VITA E COMPLEX


Spa pun spa juga. Kecantikan dari dalam pun kami terapkan dalam The Walking Beauty (TWB). Vita E Complex ni salah satu item dalam Set Kecantikan tau. Biasakan kita dengar kalau nak cantik kena makan Vita E kan? Sebab ia bantu melembapkan kulit kita tau. 

Tapi awas! Kalau muka anda masih mempunyai jerawat aktif yang masak ranum tu, elakkan sementara Vita E ni ok!



A must have and the very basic supplements semestinya Vita-lea Iron si multivitamin ni. Inilah vitamin tertua Shaklee. Ia dah wujud sebelum syarikat Shaklee ditubuhkan pun lagi tau. Dah berusia lebih 100 tahun pun tau. Eh.. Bukan setakat vitamin tertua Shaklee je tau. Ia merupakan vitamin tertua di dunia! Perkataan VITAMIN tu pun asalnya datang daripada Vitalize Mineral, iaitu nama asal Vita-Lea ni lah.

Nak tengok betapa bagusnya kadar penyerapan Vita-Lea Iron ni? Jom baca tentang Eksperimen Vitamin Semulajadi (Vitalea) vs Vitamin Sintetik (brand X).



Siapa yang suka kecantikan semestinya akan sukakan Collagen Powder Shaklee. Kalau tak suka takkan ia termasuk dalam top 10 produk Shaklee kan?

Nampak sangat rakyat Malaysia ni memang suka cantik kan? Macam kami di TWB lah! Hehe..
Saya pernah kongsikan tentang Kesan Pengambilan Collagen Powder Shaklee ni sebelum ni. Boleh la baca kalau nak tahu betapa bagusnya Collagen Powder Shaklee ni berbanding kolagen yang banyak jual dipasaran luar sana tu.

10. LECITHIN


Lecithin adalah the final 1 yang berada dalam Top 10 Product Shaklee yang best sellers! Pemecah lemak semulajadi ni memang jadi kegemaran ramai rakyat Malaysia. Nampak gayanya orang Malaysia ni dah sedar agaknya betapa penting nak kena turunkan berat badan kan. Tu yang makan Lecithin tu. Lagipun harga Lecithin ni sangatlah mampu milik tau!

DAH TAU THE TOP 10 PRODUK SHAKLEE KAN?
AS SUMMARY...



Eh.. By the way, saya asyik sebut TWB ni anda dah pernah dengar ke tentang The Walking Beauty (TWB)?

Kalau yang memang follow setiap entry mamacilik.com mungkin dah tau sebab kebelakangan ni memang saya fokus kongsikan tentang TWB. Kenapa? Sebab it's really amazing!

Saya brief sikitlah TWB ni..

TWB adalah projek spa yang ditubuhkan untuk bantu golongan wanita dalam menjana pendapatan. Dan projek spa ini menggunakan produk Shaklee sebagai produk Spa. Boleh kata Spa Shaklee la. Ni special dan exclusive, team TWB kami je yang buat. Bukan the whole Shaklee tau.

Tapi kena mobile spa dan home spa TWB guna produk Shaklee? Haaa.. Shaklee dah terbukti secara klinikal ianya semulajadi, selamat, dan berkesan. So, best giler kan! Bukan calang-calang produk. Bukan produk timbang kilo! Produk Shaklee produk natural. Beyond organic tau. Lebih baik daripada yang organic.

Korang boleh baca lagi perkongsian saya yang lain tentang TWB. Boleh klik pada Menu TWB pada bahagian atas blog ni ok!

Specialnya spa TWB ni, produk Shaklee yang kami guna memang yang dalam Top 10 produk Shaklee yang BEST SELLERS ni lah.

Kami guna Vivix, Vita C, ESP, Alfalfa, Ostematrix, & Collagen Powder! Best tau! Customer semua suka. 

Kalau anda atau keluarga ke, kenalan ke yang minat nak join mobile spa cara TWB, JOM SEKARANG!

Let's be part of us!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hubungi AFFNI di 012-2207966 untuk tempahan tarikh kursus. 

Tempat adalah terhad bagi setiap sesi!




Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment