Hebatnya Facial Dengan Team Spa TWB!

By: Affni Shahida

Permintaan spa sangat demanding sekarang ni. Facial dengan team spa The Walking Beauty (TWB) sangat sangat mendapat sambungan hangat tak kira di kawasan bandar mahupun kampung. Yes! Penduduk kampung pun nak ber-facial sekarang ni tau. Lagi-lagi sangat jarang kita dengar pengusaha kedai spa buka cawangan spa di kampung kan?

Di sini lah team spa TWB ambil tempat. Memenuhi keperluan dan kehendak mereka yang duduk jauh dari kedai spa, mereka yang sibuk bekerja sehingga tak ada masa untuk diri sendiri apatah lagi nak melangkah ke kedai spa.

HEBATNYA FACIAL DENGAN TEAM SPA TWB !

Salah satu kekuatan team spa TWB adalah, kami bergerak secara berkumpulan. Bukanlah bermaksud kami pergi buat spa segerombolan takkk. Hehe..

Bersedia untuk ke tempat customer untuk facial
 
Team spa TWB merupakan team mobile spa bergerak tanpa kedai. Yes! Spa bergerak tanpa kedai / mobile spa.

Kami di TWB work in team. Team spa TWB berada di seluuuruhhh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Tak cukup dengan itu, permintaan spa TWB juga sangat tinggi di luar negara tau sehinggakan team spa TWB berada di merata seperti Brunei, Singapura, Indonesia, Australia, New Zealand, Mesir, dan beberapa buah negara lagi.

Bukan itu je, hebatnya facial dengan team spa TWB adalah kekuatan produknya yang semulajadi dan berkesan! Semestinya YOUTH Shaklee skincare menjadi 'hero' kepada kehebatan facial spa TWB.


Nak tahu lebih lanjut tentang YOUTH Shaklee skincare? Jemput baca di YOUTH SHAKLEE BERSAMA SPA TWB

Regular customer, selalu buat adik beradik sekali nak facial.

Sementara tunggu masker kering. Kita selfie! hehe...

Jom kita tengok beberapa hasil daripada kehebatan facial dengan team spa TWB!

Akak ni regular customer mobilespa.twb. Dia kata, "Kalau dulu lepas guna any skincare, mesti kulit jadi mengelupas. But bila facial dengan TWB, kulit jadi smoooothhh je. Lepas ni boleh beli skincare YOUTH Shaklee pulak untuk pakai setiap hari."

Muka asalnya breakout teruk sebab salah guna skincare sebelum ni. Selepas facial dengan team spa TWB, dan penggunaan konsisten skincare YOUTH Shaklee setiap hari, tengoklah sendiri hasilnya. Memang WOW!


Nak juga rasa sentuhan hebat facial dengan team spa TWB?

Grab facial offer now!

Affni Shahida Jamaludin

Proud Member & Trainer of TWB
Owner & Founder of Mamacilik D’Beauty Secrets (Natural Home Spa & Mobile Spa)
Natural Home & Mobile SPA

+6012-2207966
mamacilik.twb@gmail.com


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

1 comment :