Vitamin Kulit Shaklee Murah

Raya Raya Raya Rayaaa!! Selamatt Hari Raya!

Ehh.. bukan main lagi eh siap nyanyi. Kita masih dipertengahan Ramadan. Belum raya lagi. Bila cakap pasal raya, benda pertama yang terfikir biasanya tentang diri kita yang nak kena berhadapan dengan orang ramai, keluarga jauh & dekat terutamanya. Baju dah cantik, tudung cantik, kasut pun cantik kan? Macam mana dengan kulit muka kita? Cantik tak? Cuba pegang, rasa. Licin tak? Rasa-rasa kita perlu tak vitamin kulit?

Kalau dah licin, tahniah! Mesti awak ni pandai jaga kecantikan kulit kan? Atau awak memang amalkan vitamin kulit  ^_^

Tapi kalau masih rasa belum licin, masih ada parut, masih ada jerawat, jangan risau. Sangat sempat lagi nak atasi menjelang raya nanti. Nak tak saya cerita tentang apa yang boleh bantu awak untuk dapat kulit yang cantik menjelang raya lagi 2 minggu ni?

Cuba tengok bawah ni, saya nak cerita. Saya cerita berdasarkan nutrisi yang diperlukan oleh kulit kita. Vitamin kulit lah orang kata.

4 asas kepada kecantikan kulit yang ada dalam vitamin kulit Shaklee adalah:

PROTEIN
ESP Soy Protein Shaklee

KOLAGEN
Collagen Plus Powder Shaklee

GLA
GLA Complex Shaklee

VITAMIN C
Sustained Release Vita C Shaklee

Jom kita tengok pula Apa Kata Pengguna Vitamin Kulit Shaklee

Puan Jamaliah kata, selepas minum ESP, kulit kelihatan lebih cerah berseri. ESP protein ni memang bantu kita hasilkan sel-sel kulit baru untuk menggantikan sel-sel kulit lama yang dah kusam tu. Sebab tu kulit nampak lebih cerah.

Sama juga yang terjadi dengan kawan kita ni. Kulit jadi lebih cerah berseri selepas minum ESP protein soya terbaik Shaklee. Jerawat pun makin kurang dan tak kusam dah.

Sahabat kita ni pula dapat kesan apabila amalkan vitamin kulit, terdiri daripada ESP protein dan juga Vitamin C Shaklee. Double the effect lah! Vitamin C ni pun penting untuk bantu penghasilan kolagen semulajadi kulit tau.

Siapa  kata orang lelaki tak pentingkan kondisi kulit? Hakikatnya sangat ramai lelaki yang cakna tau. Baru amalkan vitamin kulit yang basic, iaitu sebotol ESP protein & sebotol vitamin C Shaklee, alhamdulillah tekstur kulit makin baik. Tak nampak dah parut hitam tu. Best sangat!

Bestnya bila kulit muka cukup vitamins untuk kulit.
Kulit jadi lebih pinkish & glowing!

Biasalah kan kalau dah student, sunburn tu memang akan singgah lah. Rasanya semua orang alami benda sama dalam fasa remaja ni. Tapi bila konsisten makan Vitamin C Shaklee untuk kulit, jerawat hilang, kulit pun makin cerah sekata. Kan cantik!

Sebenarnya kan, ada banyak sangat feedback best best dari pengguna dan pengamal vitamin kulit cantik Shaklee ni tau. Ada yang siap dapat glass skin hasil daripada amalan konsisten vitamin kulit cantik dengan cara semulajadi dan selamat ni. Penting sangat tau untuk pastikan apa yang kita ambil tu selamat, halal.

"Tapi, orang kata, vitamin kulit Shaklee ni mahal. Saya takut tak mampu je. Mahal ke?"

Memandangkan semua orang support saranan kerajaan untuk beri harga menu rahmah untuk rakyat Malaysia, Shaklee pun tak ketinggalan tau. Awak tau tak?

Shaklee offer Set Rahmah Kulit Cantik dengan serendah RM99 sahaja!

Kalau harga biasa, ESP saja dah RM173.75 sebotol.
Vitamin C pula RM115 sebotol.

Total jadi RM288.75

Tapi sekarang ni Shaklee buat Set Rahmah Vitamin Kulit dengan harga tak masuk akal,

RM99 sahaja untuk ESP & Vitamin C!


Haish, banyak betul jimat. Penjimatan RM189.75 kat produk. Belum lagi Shaklee bagi sekali,

Penghantaran PERCUMA! Keahlian PERCUMA!

Nak lagi padu?

Cuba tengok yang ni pulak.
Set Vitamin Kulit Shaklee harga rahmah tak ingat dunia


Kalau awak nak 2 set Vitamin Kulit macam tadi, awak dapat diskaun lagi RM10 tau. 
Total untuk 2 sets ni RM188 je !

Pun sama juga dapat,

Penghantaran PERCUMA! Keahlian PERCUMA!


Mungkin awak tertanya-tanya kan, apa lagi manfaat lain ESP Protein & Vitamin C Shaklee ni?
Ni secara amnya. Memandangkan kita ni tengah puasa di bulan Ramadan, ESP sangat bantu kita kenyang lama tau. Boleh kurus selim melim menjelang raya tau. Bukan setakat vitamin kulit je ni. Best sangat!

Vitamin C Shaklee ni pulak, dalam pada nak bagi vitamin kulit cantik na raya, Vitamin C ni bantu kita kurangkan risiko jangkitan selsema, batuk, demam. Kiranya kuatkan imun badan kita lah. Kan raya ni kita akan jumpa ramaiii orang. Tak best lah kalau muka dah cantik tapi badan tak sihat. Nak raya pun tak ada mood kan? Itu lah kesan sampingan lain Vitamin C Shaklee yang super duper best ni.


Dah tahu nak ambil vitamin kulit yang mana?

RM99 atau RM188?

Kalau awak rasa nak dapatkan vitamin kulit Shaklee untuk dapatkan kulit yang cantik dan tingkatkan keyakinan diri menjelang raya ni, dan nak dapatkan konsultasi cara pengambilan yang betul & macam mana nak mula (ni penting sangat tau sebab nak bagi berkesan betul kat awak), boleh terus WhatsApp saya di 012-2207966 ya. Saya cuba bantu sebaiknya khas untuk customer di mamacilik.com 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~








Affni Shahida
Shaklee Certified Product Trainer
Ingin dapatkan supplement semulajadi yang selamat, halal, terbukti berkesan?

Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi untuk:-
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

Your Certified Shaklee Mini Nutritionist:-
FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

3 comments :