Pengalaman Mobile Spa Dengan Youth Skincare

MOBILE SPA memang sangat trending sekarang ni. Actually sejak zaman sebelum Covid19 lagi mobile spa ni ada permintaan yang sangat tinggi tau. Hari ni nak share pengalaman mobile spa dengan menggunakan Youth Skincare yang pernah saya sendiri lalui.

Pengalaman sejak serius buat bisnes Mobile Spa tahun 2018 dulu memang menyeronokkan. Walaupun sejak 2015 lagi Mamacilik D' Beauty Secrets ditubuhkan, tapi saya betul-betul serius jalankan bisnes mobile spa bermula tahun 2018. Waktu tu Youth skincare baru lagi dipasaran Malaysia. Tapi jangan tak tahu, Youth skincare yang dikeluarkan oleh Shaklee ni mula dipasarkan selepas 8 tahun kajian dilakukan. 

Knowing Shaklee yang obses dengan bahan yang semulajadi di dalam produk keluarannya (dari supplements, homecare, juga skincare), bukan senang-senang nak release new products tau. Selepas 8 tahun kajian demi kajian baru lah ia dipasarkan.


PENGALAMAN MOBILE SPA MENGGUNAKAN YOUTH SKINCARE DARIPADA SHAKLEE


Teringat dulu waktu mula-mula saya menjalankan bisnes Mobile Spa Shaklee ni, ramai customers yang berminat nak dapatkan service facial dan Spa akan tanya dulu produk apa yang saya gunakan dalam service mobile spa ni. Tanpa rasa ragu, mereka akan setuju terus untuk subscribe pakej facial & spa selepas mengetahui saya menggunakan produk Youth skincare daripada Shaklee.

“Saya lebih yakin nak buat facial dengan akak sebab akak guna produk Shaklee. Saya tahu produk Shaklee memang organik & selamat.”

“Ada juga saya survey mobile spa lain. Mereka gunakan produk macam-macam yang saya tak tahu tahap keselamatannya. Nasib baik jumpa mobile spa Shaklee ni.”

Itulah antara dialog dengan customer mobile spa saya.

Service mobile spa ni, ada permintaan dari semua golongan. Tak kira muda remaja, warga emas, juga ibu mengandung & selepas bersalin.

Semua orang tahu ibu mengandung sangat sensitif terhadap apa yang mereka makan dan juga gunakan. Sebab tu ramai yang nak buat facial dengan Mobile Spa Shaklee di Beauty On The Go (BOTG) yang menggunakan Youth skincare.

Pernah & ramai juga ibu selepas bersalin yang ingin mendapatkan servis mobile spa. Tak risau lagi tentang keberadaan anak-anak kecil dan baby yang baru lahir. InshaAllah kita berpengalaman untuk handle situasi macam ni.

YOUTH SKINCARE SHAKLEE TERBAIK!


Bila sebut tentang skincare yang digunakan dalam sesebuah mobile spa, semestinya kita nak pastikan ianya adalah yang SELAMAT, SEMULAJADI, dan BERKESAN.

Mobile Spa Shaklee BOTG (formally known as TWB) menggunakan Youth skincare yang terbukti bebas dari 2500 bahan berbahaya yang kebiasaannya terkandung di dalam skincare & kosmetik yang banyak di pasaran.

Dengan produk yang padu, serta teknik facial yang berkesan mampu memberikan kesan yang diimpikan oleh semua pelanggan. Jemput tengok pengalaman mobile spa customers kami di BOTG.

Saya pernah ceritakan tentang produk-produk yang ada dalam siri Youth skincare Shaklee. Juga tentang bahan-bahan yang terkandung di dalamnya.

Berminat nak dapatkan service facial Mobile Spa BOTG atau nak sertai team bisnes Mobile Spa kami? Terus contact saya pada link di bawah ni ya.

Boleh baca juga perkongsian tentang part time job Mobile Spa BOTG.







Affni Shahida
Shaklee Master Coordinator
Certified Shaklee Product Trainer
BOTG Mobile Spa Trainer


Berminat nak sertai team BOTG jana pendapatan lumayan?

TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL SANGAT KECIL walaupun TIADA ASAS atau TIADA PENGALAMAN LANGSUNG

Hubungi untuk:-

PELUANG BISNES MOBILE SPA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #personalcoachingmobilespa

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment