Cash Rebate Punca Dapat Makan Percuma!

Pernah tak anda beli barang, lepas tu dapat cash rebate? 

Cash rebate tu pulak anda guna semula untuk pembelian seterusnya. Kiranya kita dapat makan secara free je lah kan? Betul tak?

Haa itulah antara sebab terawal kenapa saya sendiri mula jadi ahli Shaklee, daftar sebagai ahli Shaklee walaupun pada asalnya saya tak berniat pun untuk buat bisnes. Niat asalnya nak jadi ahli sebagai consumer je. Maklumlah orang terpaling busy dengan kerja kan? Kahkah!

CASH REBATE SHAKLEE

Baru-baru ni saya ada share jawapan kepada persoalan ramai orang, "Kenapa Saya Join Shaklee?"

Hari ni saya nak cerita lagi tentang Cash Rebate Shaklee. Tahun 2013 dulu, bulan Mac saya daftar sebagai ahli Shaklee hanya sebab nak beli product Shaklee, vitamins Shaklee dengan harga ahli yang mana lebih murah 20-25% daripada harga pasaran

Rupa-rupanya, tak sangka pula April 2023 tu saya dapat bonus Cash Rebate daripada Shaklee bernilai RM30 lebih ringgit. Tak ingat pula exactly berapa. Waktu tu Shaklee bagi Cash Rebate ni dalam bentuk cek tau.

Punya la excited sampaikan tak terfikir pulak nak rekod, ambik gambar, atau scan dulu check tu buat kenangan. Hahaha!

Itulah detik pertama kali saya dapat Cash Rebate dari Shaklee atas pembelian pertama saya sewaktu saya daftar ahli bulan sebelum tu. Tak banyak mana pun untuk orang yang dah ada kerja tetap dan stabil tapi, dia punya excited dapat duit extra tu seronok tau! Lepas lah buat lunch untuk 3 hari kan? Siapa nak bagi saja-saja? Kita beli barang kat AEON, Sogo, Giant, supermarket tak kira lah besar ke kecik ke, mana ada bagi kita cash rebate balik kan?

Nak tau tak?

Bila saya dah seronok dapat bonus tu kan, saya terfikir, 

"Ehh.. Best jugak kan kalau kita buat bisnes Shaklee ni. Paling paling boleh dapat bonus Cash Rebate ni. Lepas tu, guna Cash Rebate ni balik untuk pembelian vitamin & supplements bulan seterusnya. Tak payah guna duit gaji! Haaaa bestnyer! Jimat ni."

Kiranya, boleh makan FREEEE! 😍

Saya ni sejenis memang plan kewangan setiap bulan. Setiap kali duit gaji masuk, saya dah tahu dah hala mana duit-duit tu pergi. So bila ada komitmen baru, bila dah sedar kepentingan supplements dalam kehidupan seharian sepertimana pentingnya kita nak makan nasi, ayam, ikan, sayur, buah, kena lah letak sebagai salah satu belanjawan bulanan.

Tapi bila kira-kira, macam tak syok je nak kena adjust saving, dan lain-lain tu. So, daripada kita cut benda lain, lagi best kalau kita earn some more. Bila tau pasal cash rebate Shaklee ni, memang syokkk habis la!

Waktu lunch mesti pergi Shaklee branch terdekat untuk order barang customers

Saya tak simpan stok menimbun. Lagipun baru start kan, tak nak lah keluar modal besar-besar pulak. Memang tak ada modal pun saya guna masa tu. Customer order baru lah saya pergi belikan kat Shaklee branch. Kiranya macam personal shopper pun ye jugak.

Masa tu memang otak just fikir untuk being smart lah. Kan kalau perasan ramai orang kata Shaklee ni mahal lah, untuk orang kaya je lah, kayangan lah. Betul tak? Pernah dengar?

Haa siapa yang ada fikiran macam ni, dia tak tahu lagi tu the tips & tricks untuk dapat makan Shaklee free je setiap bulan. Kalau dia tahu macam mana, mesti seronok tau!

Ada masanya, saya ajak sekali kawan-kawan office teman ke Shaklee branch. Semua ni pun memang dah jadi ahli Shaklee sampai sekarang. Dah jadi Shaklee Business Leader & pengguna setia gitu!

Macam mana nak dapat Cash Rebate dari Shaklee ni?

Berbeza dengan bisnes lain, Shaklee tak ada nak paksa paksa orang untuk buat stok yang banyak banyak sampai terpaksa sorok bawah katil. Tak ada! Kalau ada pun itu cara individu. Sebab tu kata, penting untuk pilih Shaklee Leader & consultant yang betul & berhemah.

Shaklee ni kalau ikutkan, ibarat dropship yang perlu collect order, kemudian key in dan submit order di website Shaklee menggunakan nombor keahlian kita. Selebihnya, Shaklee yang akan uruskan penghantaran tau.

Ok jom tengok jadual kat bawah ni. Anggaran cash rebate sebulan mengikut jumlah pembelian kita dari Shaklee setiap bulan.

Cash Rebate yang Shaklee bagi ni, bukan kata orang yang buat bisnes Shaklee je yang layak dapat, mereka yang hanya tak buat bisnes Shaklee tapi hanya beli untuk keperluan diri sendiri dan keluarga pun boleh dapat tau. Apa yang menarik, semua kelebihan sebagai pengedar Shaklee, orang yang hanya consumer saja pun boleh dapat sama.


Bermula Hanya 2 Angka, Kini Berjaya Capai Cash Rebate Hingga 5 Angka Sebulan!

Siapa sangka, saya yang dulunya bermula sebagai pengguna sahaja. Dapat cash rebate bonus Shaklee bagi dalam RM30 lebih. Kononnya nak dapatkan cash rebate untuk tampung belanja kos supplemets je. Ala.. Dalam RM300-RM 500 pun jadi la kan daripada takde. 

Lepas tu, bulan kedua naik ke 3 angka sebulan. Eh.. Jom lah kita throwback perjalanan cash rebate bonus saya sejak mula jadi ahli Shaklee.

Walaupun hanya bermula sebagai pengguna, tiba-tiba rasa excited dapat duit tepi cash rebate ni, niat asal hanya nak percukupkan untuk tampung kos perbelanjaan supplements bulanan diri sendiri & keluarga, akhirnya sampai lebih RM10,000 saya dapat setelah setahun jadi ahli Shaklee.

هَٰذَا مِن فَضْلِ رَبِّي
Semua ini adalah kurniaan Tuhanku

Best ke tak best dapat cash rebate macam ni? ^_^
Syokk kan?

Ni antara cash rebate yang team kami dapat. Siap ada tulis lagi guna duit cash rebate tu untuk apa. Setiap daripada kita ada keperluan untuk ada duit tambahan. Ada keperluan kita masing-masing kan? So meaningful!

Salah seorang anak didik team bisnes Shaklee saya, Shamira dari Kedah.

Satu kepuasan untuk saya sekarang ni bilamana dapat bantu ramai orang dapat cash rebate bonus Shaklee ni sama-sama. Shamira ni dah berjaya dah dapat bonus 4 angka sebulan sekarang. Alhamdulillah.

Jemput baca juga perkongsian Maya, salah seorang ahli Shaklee yang menjalankan bisnes Mobile Spa & Home Spa menggunakan produk Shaklee. Bagaimana Maya juga dapat Cash Rebate & Makan Vitamin Percuma!

So, apa tunggu lagi? 

Nak dapat juga cash rebate dari Shaklee walau hanya sebagai consumer? 

Apatah lagi nak buat bisnes betul-betul. 

Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! 

Ini link kalau anda belum jadi ahli Shaklee, dan nak buat self-registration direct dengan HQ:

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=907196

Boleh juga terus contact saya untuk saya bantu pendaftaran sebagai ahli Shaklee.
Jadikan Shaklee bisnes anda hari ini, sertai komuniti bisnes Shaklee bersama saya.








Affni Shahida
Shaklee Master Coordinator
Certified Product Trainer
Ingin dapatkan supplement semulajadi yang selamat, halal, terbukti berkesan?

Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi untuk:-
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

Your Certified Shaklee Mini Nutritionist:-
FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023



Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment