Cara Mudah Renew Shaklee Membership Percuma


Assalamualaikum semua! Ada yang nak tahu tentang cara mudah nak renew shaklee membership secara percuma? Haa ni saya nak cerita macam mana mudahnya nak renew Shaklee membership!

Walaupun mudah, tapi info ni sangat penting tau. Boleh ikut step by step yang saya akan tunjukkan sekejap lagi.

SHAKLEE E - ID

Shaklee E-ID adalah pengenalan diri bagi setiap ahli Shaklee / Shaklee Independent Distributor (SID). Kiranya ia merupakan kad yang mengesahkan yang kita adalah ahli Shaklee yang sah.

Setiap ahli Shaklee ada e-ID ni. Boleh rujuk dalam laman web www.shaklee.com.my dan login ID dan password kita untuk dapat access kepada e-ID ni.

Ni e - ID saya. Valid Thru 12/10/2023.

Kalau perasan, walaupun saya sebagai Master Coordinator (rank tertinggi dalam Shaklee), tetap ada tarikh luput pada keahlian Shaklee saya. Tarikh luput ni perlu diperbaharui setiap tahun, pada hari jadi masing-masing. Sama kan macam kita nak renew lesen memandu? Haaa ingat renew lesen memandu, ingat untuk renew Shaklee membership juga ok! 😉

KENAPA PERLU RENEW SHAKLEE MEMBERSHIP?


Kita perlu renew Shaklee membership untuk pastikan kita dapat banyak kelebihan sebagai ahli Shaklee. Jadi, rugi lah kalau kita tak renew (expired) sebab jika dibiarkan, nama kita  terkeluar dari sistem Shaklee (inactive).

Banyak kelebihan yang kita akan dapat kalau kita terus menjadi ahli Shaklee. Antaranya:

 Dapat beli produk Shaklee pada HARGA AHLI (20-25% DISKAUN). Bila ada promosi khas untuk ahli, harga akan jadi jauh lebih murah sehingga 40%-50% diskaun dari harga biasa.

  Dapat CASH BONUS atau CASH REBATE 5%-21% hasil pembelian/jualan setiap bulan. Makan sendiri pun boleh dapat bonus, dah boleh cover kos vitamin yang kita makan.

Saya pernah kongsikan tentang Cash Rebate Shaklee jadi punca dapat makan vitamin secara percuma!

3  Dapat belajar macam mana nak mulakan dan bina BISNES SHAKLEE secara Online & Offline, dengan bantuan MENTOR. Kami adalah MASTER COORDINATOR AFFNI & YUSRI yang telah berjaya mencapai rank tertinggi dalam Shaklee dan telah melahirkan ramai Usahawan Shaklee sejak tahun 2013 hinggalah sekarang.

Saya juga pernah kongsikan tentang Bisnes Online Modal Rendah Terbaik di Malaysia.

  Dapat join GROUP EXCLUSIVE di FACEBOOK & WHATSAPP, juga TELEGRAM channels untuk info produk, ilmu konsultasi, testimonial dan tips daripada saya sendiri sebagai CERTIFIED SHAKLEE PRODUCT TRAINER.

  Peluang menjana INCOME 2-3-4-5 angka setiap bulan. Part-time ataupun fulltime.

Peluang mendapat pelbagai BONUS & INSENTIF menarik (Car Bonus, Leadership Bonus, Percutian Percuma di serata dunia, juga ibadah Umrah). 

 Kelas bimbingan NUTRISI & KESIHATAN oleh PAKAR NUTRISI secara online & offline. Ahli Shaklee juga berpeluang untuk buat pemeriksaan kesihatan (InBody, Bone Density, Skin Analysis) yang terdapat di Home Office dan branch seluruh Malaysia.

  Kelas bimbingan BISNES oleh SHAKLEE LEADERS secara online & offline.

9  MARKETING PLAN yang adil, patuh syariah, dan menarik. Semestinya BUKAN Sistem Piramid.

Kalau nak diceritakan, terdapat banyak lagi kelebihan dengan renew Shaklee membership dan terus menjadi ahli Shaklee yang sah.


CARA MUDAH RENEW SHAKLEE MEMBERSHIP


Mudah je cara nak renew Shaklee membership.

  1. Anda boleh renew Shaklee membership melalui

    ONLINE

    di www.shaklee.com.my dan login menggunakan ID & password anda. Jika terlupa password, boleh klik pada 'Forgot Password?'. Nanti Shaklee akan hantar semula kepada anda melalui email atau SMS.

    OFFLINE

    dengan pergi ke mana-mana branch Shaklee yang sah di seluruh Malaysia. Berikan nombor ID anda kepada staff Shaklee di counter. Mereka akan bantu.


  2. Jika Shaklee ID anda masih wujud di dalam database sistem Shaklee, anda hanya perlu buat belian sebarang produk Shaklee dalam tempoh 3 bulan sebelum atau 3 bulan selepas membership expired (expiry date adalah pada tarikh lahir anda). Tiada mininum pembelian untuk renew Shaklee membership secara percuma!

    Contohnya anda nak beli B-Complex yang berharga RM55, anda hanya perlu bayar RM55 + RM10 (kos pos jika perlu) untuk renew Shaklee membership anda selama setahun lagi. Jangan lupa tick ✔️ pada membership agreement di bahagian bawah shopping cart sebelum membuat pembayaran untuk mendapatkan FREE SHAKLEE MEMBERSHIP RENEWAL.

Siap! Mudahkan? 😊


"Saya dapati Shaklee membership saya dah tak aktif. Macam mana nak buat?"

Sekiranya Shaklee ID anda dah terlalu lama expired dan Shaklee ID anda telah terkeluar daripada database Shaklee, jadi anda hanya perlu daftar semula sebagai ahli Shaklee yang baru bersama team kami.

2 CARA NAK JADI AHLI SHAKLEE


PILIHAN 1:

Bayar yuran keahlian RM35 (sekali sahaja)

Atau

PILIHAN 2:

Buat pembelian mana-mana produk Shaklee minimum 100uv (lebih kurang RM350 ikut harga ahli), dan ada akan dapat KEAHLIAN SHAKLEE secara PERCUMA!

So, tunggu apa lagi?

Jom renew Shaklee membership anda hari ini! 

Bagi mereka yang belum jadi ahli Shaklee, ini link untuk buat self-registration direct dengan HQ:

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=907196

Jadikan Shaklee sebagai gaya hidup anda hari ini, sertai komuniti sihat Shaklee bersama kami.








Affni Shahida
Shaklee Master Coordinator
Certified Product Trainer
Ingin dapatkan supplement semulajadi yang selamat, halal, terbukti berkesan?

Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi untuk:-
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

Your Certified Shaklee Mini Nutritionist:-
FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment