Kursus Mobile Spa TWB Kuantan, Pahang


Tahniah new beautician, Puan Jazawani dari Kuantan, Pahang! 😍


Kursus kali ni kita buat dengan special arrangement untuk trainer datang ke tempat peserta kursus. Kursus dijalankan di Mega View Hotel, Kuantan. Ini kali kedua Kak Aff buat kursus di Hotel Mega View Kuantan ni. Location yang strategic, bilik pun cantik baru refurbished.


Jaza ni sebenarnya salah seorang junior Kak Aff waktu belajar di Sekolah Menengah Sains Selangor dulu. Tak sangka, bisnes mobile spa TWB ni menemukan kami semula & ukhwah akan lebih kukuh bila berada dalam team bisnes mobile spa yang happening.

Bayangkan, selepas 19 tahun, kami dipertemukan dalam bisnes yang sangat awesome ni! Seronok sangat tau!

KEISTIMEWAAN KURSUS MOBILE SPA TWB

Berbanding dengan kebanyakan kursus mobile spa di luar sana, Kursus Mobile Spa di bawah projek mobile spa THE WALKING BEAUTY (TWB) ni dijalankan secara individu, 1 to 1, bukan dalam kelas ramai-ramai. Personal coaching dibuat secara exclusive!


Kursus Mobile Spa TWB dilengkapi dengan set produk kecantikan & spa yang lengkap untuk memulakan bisnes mobile spa. Ada feedback yang Kak Aff terima, walaupun dah 2 kali ganda income dari modal yang dikeluarkan (dah berjaya 2 kali balik modal), tapi produk masih banyak lagi. So tinggal buat untung je. Tak payah pening-pening fikir pasal modal dah.

Mobile Spa TWB menggunakan produk skincare dan produk spa yang organik daripada Shaklee. Skincare Shaklee ni ada clinical studies yang sangat superb & ia dihasilkan oleh para doktor & saintis bertaraf dunia selama 8 tahun penyelidikan! Yes. Shaklee pun ada skincare tau, Shaklee bukan supplements je. Kak Aff pernah share juga dulu tentang YOUTH SKINCARE yang kita guna dalam mobile spa TWB ni.

Cakap pasal modal ni, secara puratanya, mereka yang hadir Kursus Mobile Spa TWB ni berjaya balik modal dalam 1-2 bulan. Sangat cepat dan mudah. Ada juga yang BERJAYA BALIK MODAL SEPANTAS 12 HARI tau! 

Jaza merupakan seorang lulusan Graphic Design pernah berhenti kerja untuk fokus kepada anak-anak yang sedang membesar. Bila anak pun dah besar sikit ni, Jaza tercari-cari bisnes sampingan yang boleh dibuat secara flexible dan seronok. Kita kan nak kerja seronok-seronok. Tak nak lah stress kan?

Tambah lagi selepas tamat Kursus Mobile Spa TWB ni, kita ada SUPPORT GROUP yang happening & very helpful. Banyak sangat tips & strategy yang kita share dalam group support. Dalam team, kita tak bersaing sesama sendiri. Malah kita bantu satu sama lain.

Masa ni dah habis kursus. Tengah packing nak simpan sauna, sambil bagi lagi tips2 berjaya dalam bisnes mobile spa ni.
(Abaikan si Alina yang dok main dengan alat sauna tu. Hehehe)

Seorang mama kepada 3 hero ni kini dah berjaya tamat kursus mobile spa dan bersedia untuk jana pendapatan lumayan dengan bisnes Mobile Spa TWB yang menawarkan bukan hanya 1 tapi 6 PENJURU INCOME!

Mobile Spa TWB ada PROVEN MENTOR yang dah berjaya, yang akan guide from A to Z & PROVEN SYSTEM. Sebab tu kita kata mobile spa TWB ni bukan mobile spa biasa-biasa yang banyak kat luar sana. Kita bukan sekadar dapat income dari servis spa yang dijalankan. Ada 5 lagi penjuru income lain yang kita boleh buat & rebut peluang yang terbentang depan mata.

Kata Jaza, bisnes mobile spa TWB ni bisnes yang mudah, simple, tapi memang seronok buat. Lagi-lagi Jaza ni minat bab cantik-cantik & spa ni. Dengan modal yang rendah, kelengkapan produk yang disediakan, bisnes yang simple & mudah untuk dijalankan, inshaAllah bisnes mobile spa dengan skills TWB ni berjaya memberi pulangan income hari-hari yang lumayan!

Ia dah terbukti dengan banyak success stories dikalangan Alumni TWB. Antaranya yang sempat dikongsikan:

APA YANG DIAJAR DI DALAM KURSUS MOBILE SPA TWB?


Dalam setiap sesi kursus mobile spa TWB, peserta belajar tentang:
🌸 Facial Relaxing Treatment 
🌸 Herbs Sauna
🌸 Body Scrub & Urut Lulur
🌸 Aura Milk Bath
🌸 Hand Spa & Foot Spa

BONUS!
⭐️Modul tambahan, BINA SPA ATAS NAMA SENDIRI!

BONUS LAGI!
⭐️Workbook exclusive PANDUAN TERPERINCI BERJAYA DENGAN BISNES MOBILE SPA!

Kami di The Walking Beauty Project Team mengucapkan... Selamat buat duit kepuk-kepuk setiap hari dengan bisnes mobile spa ya!



Berminat nak sertai team TWB jana pendapatan lumayan?

TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL SANGAT KECIL walaupun TIADA ASAS atau TIADA PENGALAMAN LANGSUNG

Hubungi: 

Puan Affni Shahida Jamaludin
TWB Mobile Spa Trainer
Pemilik dan Pengusaha Mamacilik D' Beauty Secrets
+6 012-2207966


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment