Testimoni Buat Duit Dengan Mobile Spa BOTG

    By: Affni Shahida Jamaludin

BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA dah semakin trending sekarang ni. Kalau dulu kami bermula sejak 2015, zaman sebelum Covid-19 lagi. Zaman di mana susahnya kita nak jumpa service mobile spa ni. Mobile Spa yang kami jalankan dulu dengan nama The Walking Beauty (TWB) kini diberi nafas baru sesuai dengan zaman selepas kita berjaya harungi Covid-19. Beauty On The Go (BOTG) kini melangkah lebih trendy mengikut arus zaman semasa.

2 KISAH KEJAYAAN GOLONGAN PROFESSIONAL DI MOBILE SPA BOTG


Terdapat beratus-ratus kisah kejayaan di dalam team Mobile Spa BOTG. Tapi hari ini saya nak kongsikan dengan anda, 2 kisah kejayaan buat duit dengan Mobile Spa BOTG dari golongan professionals.

KISAH KEJAYAAN 1: BEKAS PEGUAM

Memulakan bisnes mobile spa BOTG sewaktu masih lagi bekerja di bidang guaman yang akhirnya buat duit dengan mobile spa BOTG secara sepenuh masa demi mak tersayang.


KISAH KEJAYAAN 2: EX- ENGINEER

Bekerja sebagai engineer yang sangat sibuk bukanlah penghalang untuk buat apa yang kita suka dan minat. Mula menyertai Kursus Mobile Spa BOTG sejak masih bekerja lagi dan berjaya dapat duit lumayan hasil daripada service mobile spa yang dilakukan secara part time. Kalau bisnes mobile spa BOTG tak boleh buat duit, takkan berani nak berhenti kerja kan?


TESTIMONI BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA BOTG


Ini pula saya kongsikan dengan anda kisah kejayaan ramai beauticians dalam team Mobile Spa BOTG yang semakin hari semakin rancak buat duit kepuk kepuk.

Check it out!

Buat duit di mana-mana

buat duit hari hari

Buat duit hari hari dengan mobile spa

Buat duit dengan mobile spa

Buat duit hari-hari

Buat duit lumayan

Duit hasil Mobile Spa

Suri rumah buat mobile spa

Sebenarnya banyak lagi feedbacks para peserta kursus mobile spa BOTG & Testimoni Buat Duit Dengan Mobile Spa team kami ni. InshaAllah dari masa ke semasa saya akan share lagi.

PERMINTAAN MOBILE SPA SEMAKIN TINGGI

Percaya atau tidak, semakin hari semakin ramai yang tercari-cari mobile spa yang mereka boleh dapatkan perkhidmatan spa. Rata-rata ramai yang perlu me-time untuk rehat dan memanjakan diri selepas menjalankan rutin harian yang sangat sibuk. Tidak kiralah siapa pun, golongan professionals, bekerjaya, suri rumah, mahupun pelajar.

Dek permintaan yang tinggi, selalu juga kami di team mobile spa BOTG tak menang tangan untuk berikan service mobile spa seperti yang diminta. Kami masih lagi meneruskan pencarian beauticians baru di seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak. Sahabat di negara jiran seperti Brunei, Singapore, atau mana-mana negara sekalipun juga dialu-alukan. 

Sehingga kini, team mobile spa BOTG berada di banyak negara luar termasuk Australia, Mesir, dan beberapa negara lain.


Berminat nak dapatkan service facial Mobile Spa BOTG atau nak sertai team bisnes Mobile Spa kami? Terus contact saya pada link di bawah ni ya.


Boleh baca juga perkongsian tentang Kelas Bisnes Facial Terkini di Mobile Spa BOTG.







Affni Shahida
Shaklee Master Coordinator
Certified Shaklee Product Trainer
BOTG Mobile Spa Trainer


Berminat nak sertai team BOTG jana pendapatan lumayan?

TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL SANGAT KECIL walaupun TIADA ASAS atau TIADA PENGALAMAN LANGSUNG

Hubungi untuk:-

PELUANG BISNES MOBILE SPA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK PAGE: Kursus Mobile Spa BOTG
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

#kursusspamurah #spashaklee #mobilespa #mobilespamalaysia #kelasspaonline #personalcoachingmobilespa

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

1 comment :