Duit Tambahan Insentif Shaklee Malaysia Selepas Raya

Baru-baru ni Shaklee bagitahu tentang duit tambahan sebagai insentif Shaklee Malaysia selepas raya untuk seluruh keluarga besar Shaklee yang gigih membina bisnes bersama Shaklee. Teringat dulu waktu saya mula buat bisnes Shaklee dan berjaya rank up ke tangga pertama rank dalam Shaklee. Eh.. waktu tu terus lompat ke rank kedua, Senior Supervisor. Masa tu insentif Shaklee yang ditawarkan adalah sebanyak RM368. Ni duit extra daripada bonus yang Shaklee bagi bulan-bulan tu.

Walaupun waktu tu saya masih lagi bekerja makan gaji di Sapura dan ada gaji tetap yang boleh tahan jumlahnya, tapi extra RM368 tu memang besar giler lah. Dapat lah duit tambahan dari insentif Shaklee masa tu. Syok habis!

Tapi insentif shaklee nak bagi yang terbaru ni lagi best tau. Lagi besar amount dia 😎

INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA BERI DUIT TAMBAHAN

Berapa besar insentif Shaklee nak bagi kali ni?

Cuba bayangkan, dalam masa 3 bulan, anda boleh dapat hampir RM6000 tau! Banyak tak? Berkali-kali ganda dari insentif Shaklee untuk saya dulu tu. Jauh beza.

Program insentif Shaklee kali ni khas buat mereka yang baru je jadi ahli Shaklee (Distributor), juga untuk mereka yang berada di rank pertama (Supervisor) dan rank kedua (Senior Supervisor). Haa maknanya saya sendiri pun tak layak nak sertai dah memandangkan dah sampai ke rank tertinggi Shaklee, Master Coordinator.


Pin untuk Key Coordinator, Senior Key Coordinator, dan Master Coordinator tu 
emas 916 tau 💖

Walaupun saya sendiri tak dapat nak sertai program insentif ni, tapi saya excited giler bila Shaklee announce tau. Rasa membuak-buak nak tolong ramai anak-anak didik bisnes dalam team MIND dapat insentif Shaklee kali ni. Anda yang belum jadi ahli Shaklee pun boleh kalau nak join dapatkan insentif Shaklee ni. Bagitau je nanti saya guide.

Tak kisah tau sama ada anda bekerja atau suru rumah ataupun student, semua ada peluang yang sama.


MACAM MANA NAK DAPAT INSENTIF SHAKLEE MALAYSIA BUAT NI?

Simple je kalau anda betul-betul nak dapat insentif Shaklee ni, cara dia ada pelbagai. Dalam team kami, kita pelbagaikan cara sebabnya setiap orang ada latarbelakang yang berbeza, minat yang berbeza.

  1. Daftar sebagai ahli Shaklee dengan yuran keahlian RM35

  2. Daftar sebagai ahli Shaklee SECARA PERCUMA dengan membuat pembelian produk sekitar minima RM350
    Top 5 Product Shaklee
    Top 5 Product Shaklee

  3. Sertai kursus sebagai beautician Mobile Spa dalam projek Beauty On The Go (BOTG) dengan modal RM850-RM1999 (pakej berubah dari masa ke semasa)

  4. Sertai Bisnes Shaklee Gaya Introvert bersama team #Master2Beradik (ask for Business Opportunity Preview untuk maklumat lanjut)
Best kan? Mudah je 💫
Boleh lah pilih dari salah 1 cara kat atas ni ikut minat masing-masing.

Oh tak lupa juga, untuk anda yang memang dah berada dalam Shaklee family, dah jadi ahli Shaklee sebagai pengguna setia, anda pun layak untuk sertai dan dapat duit tambahan insentif Shaklee Malaysia offer ni tau.

So, make sure anda:

  1. Dah jadi ahli Shaklee yang sah (walaupun sebelum ni tak buat bisnes pun). Kalau belum, klik link kat bawah nanti untuk contact saya direct
  2. Contact upline mentor anda, bagitau yang anda nak dapatkan duit tambahan insentif Shaklee ni
  3. Ada minda nak menang. WIN mindset & PERCAYA anda berjaya dapatkannya. Bayangkan RM1500-RM2000 masuk ke account bank anda daripada Shaklee untuk 3 bulan yang pertama. Extra RM600 lagi pada bulan berikutnya.


BINA LEGASI DENGAN INSENTIF SHAKLEE

Percaya tak?

Suatu hari nanti, sedar tak sedar anda ada sebuah legasi yang boleh diwariskan kepada anak cucu keturunan anda. Sebab apa saya cakap macam tu?

Walau pada asalnya anda sekadar nak dapat RM6000 dalam 3 bulan ni, tapi sebenarnya anda sedang membina empayar (ala-ala Megah Holding dalam drama) untuk diwarisi.

Cuba tengok ni, anggaran bonus yang diterima oleh ahli-ahli Shaklee setiap bulan mengikut rank. Tak best ke kalau kita dapat wariskan jumlah macam ni kepada anak cucu keturunan kita nanti walau kita dah tak ada kat dunia ni?

Duit Tambahan Insentif Shaklee Malaysia nak bagi ni akan jadi titik tolak kepada kejayaan anda yang lebih besar. Percayalah!

So, apa tunggu lagi, Jom sertai keluarga Shaklee kami hari ini! 

Boleh juga hubungi Maya Halim, yang sedang aktif rebut insentif Shaklee yang ditawarkan, juga merupakan seorang Mobile Spa Trainer dalam Kursus Mobile Spa BOTG.

Ini link kalau anda belum jadi ahli Shaklee, dan nak buat self-registration direct dengan HQ:

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=907196

Jadikan Shaklee bisnes anda hari ini, sertai komuniti bisnes Shaklee bersama saya.








Affni Shahida
Shaklee Master Coordinator
Certified Product Trainer
Ingin dapatkan supplement semulajadi yang selamat, halal, terbukti berkesan?

Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi untuk:-
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

Your Certified Shaklee Mini Nutritionist:-
FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023


Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment