Pengedar Shaklee Nilai-Pajam-Bangi-Kajang Dan Kawasan Sekitarnya

Pengedar Shaklee Nilai-Pajam-Mantin

Assalamualaikum & hai semua! 

Terima kasih kerana singgah ke mamacilik.com. Moga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan sentiasa dalam lindungan Allah.

Sejak blog ni ditubuhkan pada 2013 dulu, rasanya eloklah saya perkenalkan diri semula. Terutamanya untuk mereka yang baru pertama kali singgah ke blog mamacilik.com ni.

Saya MASTER AFFNI, merupakan SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SHAKLEE ID: 907196), kini menetap ni Nilai Impian, Nilai, Negeri Sembilan. 

Saya menjalankan bisnes Shaklee secara part time selama 3 tahun (2013-2016) sebelum berpindah ke Nilai, dan kini menjalankan bisnes Shaklee sepenuh masa sehingga sekarang. 

Ramai ke orang NILAI, PAJAM, MANTIN, SEPANG, BUKIT MAHKOTA, BANDAR SERI PUTRA, BANGI AVENUE, dan kawasan sekitar yang datang ke blog mamacilik.com ni? 😃

Jangan risau. Walaupun Shaklee tak ada branch di Negeri Sembilan, anda boleh mendapatkan READYSTOCK PRODUK SHAKLEE terus daripada saya di Nilai Impian. Sebagai PENGEDAR SHAKLEE NILAI yang telah dilantik sebagai Shaklee Certified Product Trainer (Mini Nutritionist), semestinya consultation terbaik tentang supplements dan nutrisi untuk anda.

Anda boleh klik LOKASI di Google Map

Tapi kalau anda bukan dari kawasan sekitar Nilai, jangan risau!

Postage dan delivery tersedia setiap hari ke SELURUH MALAYSIA, sama ada dengan menggunakan perkhidmatan courier, runner, mahupun ahli team di bawah organisasi saya (MIND) sendiri yang akan hantarkan kepada anda. Ahli Shaklee yang berdaftar di bawah MIND berada di seluruh malaysia termasuk SABAH & SARAWAK.

KEISTIMEWAAN SEBAGAI CUSTOMER MAMACILIK.COM

Sekarang ni memang semakin ramai yang jadi pengedar Shaklee di seluruh Malaysia. Tapi saya nak pesan, dengan siapa pun anda buat pembelian, pastikan anda dapat consultation yang sebaiknya. Penting untuk tahu cara pengambilan supplements yang betul untuk dapat keberkesanan yang diimpikan.

Sepanjang pengalaman saya sejak 2013, ramai customers yang datang pada saya nak beli produk tertentu. Tapi apabila saya tanya, saya ambil tahu tentang keperluan dan adakah betul produk yang nak dibeli tu, ramai yang buat pilihan yang kurang tepat. Contohnya, ada customer yang nak kurus tapi nak beli ESP. Sebenarnya ia kurang tepat. 

Tapi jangan risau, setiap customer saya akan consult terlebih dahulu dengan harapan customers pun tak lah berahsia sangat yer untuk mudah saya bantu yang sebaiknya.

Dengan pembelian produk Shaklee daripada saya, selain daripada dapat KONSULTASI YANG BETUL, anda akan dapat:

✅ Jadual Makan Vitamin

✅ Konsultasi Percuma Berterusan (bukan 1-off je)

✅ Jemputan ke Group Facebook Exclusive

✅ Jemputan ke Kelas Nutrisi daripada Pakar Nutrisi Bertauliah

✅ Peluang Jana Pendapatan dengan Shaklee


APA JADI SELEPAS 10 TAHUN MAKAN SHAKLEE?


Pengedar Shaklee Nilai

Kami adalah Founder Mamacilik INcredible Dazzles (MIND) Empire.

Saya bermula sebagai PENGGUNA SHAKLEE pada tahun 2011. Saya sangat berpuashati dan gembira dengan effects yang saya dapat selepas makan supplements Shaklee. Saya ada cerita kisah tentang TESTIMONI SHAKLEE SAYA yang pertama.

Tapi waktu tu tak ada siapa pun cerita pada saya tentang Shaklee. Saya tak tahu pun kita sebenarnya boleh jadi ahli walaupun hanya sebagai pengguna, untuk dapatkan harga ahli yang jauh lebih rendah.

Pada tahun 2013, saya join Shaklee daftar sebagai ahli. Sebulan lepas register tu saya terus berminat nak mulakan bisnes Shaklee secara part time memandangkan saya masih bekerja si Sapura waktu tu.

Syukur alhamdulillah, sejak itu sangat ramai yang dah dapat dibantu dari segi KESIHATAN dan KEWANGAN dengan Shaklee. Kami makin aktif berkongsi dengan ramai orang tentang pentingnya supplements dalam pada kita jaga kesihatan setiap hari, juga peluang bisnes Shaklee yang sangat besar, yang masih ramai orang tak tahu.

Agen Shaklee Nilai Impian

Saya merupakan seorang SHAKLEE CERTIFIED PRODUCT TRAINER sejak 2015 selepas berjaya tamat kursus Train The Trainer (TTT), dan mempunyai pengetahuan yang luas berkaitan ilmu nutrisi dan kesihatan.

Alhamdulillah, pada September 2021, ketika negara masih berjaga-jaga untuk buka semula semua sektor di dalam negara, juga sempadan negara, kami berjaya capai ke TAHAP TERTINGGI dalam bisnes Shaklee, iaitu MASTER COORDINATOR. Jemput tonton Master Celebration kami yang dijalankan secara LIVE.


JOM JADI AHLI SHAKLEE BERSAMA KAMI DI MIND EMPIRE!

Kalau anda merupakan seorang pengguna Shaklee, saya sangat galakkan anda untuk berdaftar sebagai ahli Shaklee yang sah. Rugi sangat kalau anda sebagai pengguna tapi anda terlepas peluang untuk dapat kelebihan sebagai ahli Shaklee. Salah satunya adalah peluang untuk anda dapat CASH REBATE melalui pembelian anda sendiri.

Jemput baca: Cash Rebate Punca Dapat Makan Shaklee Percuma!

Kalau anda pernah jadi ahli Shaklee sebelum ni, mungkin dah lama dan KEAHLIAN DAH EXPIRED, anda boleh RENEW KEAHLIAN SHAKLEE anda dengan percuma!

Jemput baca: Cara Mudah Renew Shaklee Membership Percuma

Mana tahu rezeki anda di Shaklee sama seperti saya yang dulunya hanya bermula sebagai pengguna yang kemudiannya jatuh cinta dengan produk Shaklee 😊

Pastikan anda membeli dan mendaftar dengan Pengedar Shaklee yang sah ya.

Anda juga boleh terus walk-in di mana-mana branch Shaklee yang sah dan mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah ID saya, untuk menyertai team kami.

Shaklee ID: 907196 (Affni Shahida binti Jamaludin)

Jangan risau, sebarang persoalan berkenaan produk mahupun peluang bisnes Shaklee, boleh hubungi saya di WHATSAPP .

Kalau anda belum jadi ahli Shaklee, dan nak buat self-registration & order direct dengan HQ, boleh isikan pra-pendaftaran di link ni terlebih dahulu. Anda akan terus dapat diskaun 25% sebagai ahli ketika membuat pembelian:

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=907196

Jom mulakan kesihatan yang baik dengan Shaklee hari ini!
Sertai komuniti sihat Shaklee bersama saya.








Affni Shahida
Shaklee Master Coordinator
Certified Product Trainer
Ingin dapatkan supplement semulajadi yang selamat, halal, dan terbukti berkesan?

Ingin jana pendapatan 4-5 angka setiap bulan dari rumah?

Hubungi untuk:-
KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP
FACEBOOK : Affni Shahida
INSTAGRAM : affni.shahida

Your Certified Shaklee Mini Nutritionist:-
FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!

#shakleenilai #shakleenilaiimpian
#blogmegashaklee #shakleetriumph2023 #shakleethrive2023 



Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment