Assalamualaikum & hai semua!
Terima kasih kerana singgah ke mamacilik.com. Moga anda semua berada dalam keadaan sihat sejahtera dan sentiasa dalam lindungan Allah.
Sejak blog ni ditubuhkan pada 2013 dulu, rasanya eloklah saya perkenalkan diri semula. Terutamanya untuk mereka yang baru pertama kali singgah ke blog mamacilik.com ni.
Saya MASTER AFFNI, merupakan SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR (SHAKLEE ID: 907196), kini menetap ni Nilai Impian, Nilai, Negeri Sembilan.
Saya menjalankan bisnes Shaklee secara part time selama 3 tahun (2013-2016) sebelum berpindah ke Nilai, dan kini menjalankan bisnes Shaklee sepenuh masa sehingga sekarang.
Ramai ke orang NILAI, PAJAM, MANTIN, SEPANG, BUKIT MAHKOTA, BANDAR SERI PUTRA, BANGI AVENUE, dan kawasan sekitar yang datang ke blog mamacilik.com ni? 😃
Jangan risau. Walaupun Shaklee tak ada branch di Negeri Sembilan, anda boleh mendapatkan READYSTOCK PRODUK SHAKLEE terus daripada saya di Nilai Impian. Sebagai PENGEDAR SHAKLEE NILAI yang telah dilantik sebagai Shaklee Certified Product Trainer (Mini Nutritionist), semestinya consultation terbaik tentang supplements dan nutrisi untuk anda.
Anda boleh klik LOKASI di Google Map
Tapi kalau anda bukan dari kawasan sekitar Nilai, jangan risau!
Postage dan delivery tersedia setiap hari ke SELURUH MALAYSIA, sama ada dengan menggunakan perkhidmatan courier, runner, mahupun ahli team di bawah organisasi saya (MIND) sendiri yang akan hantarkan kepada anda. Ahli Shaklee yang berdaftar di bawah MIND berada di seluruh malaysia termasuk SABAH & SARAWAK.
KEISTIMEWAAN SEBAGAI CUSTOMER MAMACILIK.COM
Sekarang ni memang semakin ramai yang jadi pengedar Shaklee di seluruh Malaysia. Tapi saya nak pesan, dengan siapa pun anda buat pembelian, pastikan anda dapat consultation yang sebaiknya. Penting untuk tahu cara pengambilan supplements yang betul untuk dapat keberkesanan yang diimpikan.
Sepanjang pengalaman saya sejak 2013, ramai customers yang datang pada saya nak beli produk tertentu. Tapi apabila saya tanya, saya ambil tahu tentang keperluan dan adakah betul produk yang nak dibeli tu, ramai yang buat pilihan yang kurang tepat. Contohnya, ada customer yang nak kurus tapi nak beli ESP. Sebenarnya ia kurang tepat.
Tapi jangan risau, setiap customer saya akan consult terlebih dahulu dengan harapan customers pun tak lah berahsia sangat yer untuk mudah saya bantu yang sebaiknya.
Dengan pembelian produk Shaklee daripada saya, selain daripada dapat KONSULTASI YANG BETUL, anda akan dapat:
✅ Jadual Makan Vitamin
✅ Konsultasi Percuma Berterusan (bukan 1-off je)
✅ Jemputan ke Group Facebook Exclusive
✅ Jemputan ke Kelas Nutrisi daripada Pakar Nutrisi Bertauliah
✅ Peluang Jana Pendapatan dengan Shaklee
APA JADI SELEPAS 10 TAHUN MAKAN SHAKLEE?