5 Sebab Kenapa Part Time Job Dengan Bisnes Mobile Spa Terbaik



Pernah tak korang terfikir nak buat part time job dengan BISNES MOBILE SPA?

Pernah tak korang terfikir, dengan part time job dengan bisnes mobile spa ni, korang boleh pergi melancong ke oversea hanya dengan duit hasil bisnes mobile spa?

Pernah tak korang terfikir, dengan part time job dengan bisnes mobile spa ni juga korang boleh melancong ke oversea dengan percuma?

Gambar kat atas tu adalah gambar kami, sebahagian daripada team Mobile Spa TWB yang dapat FREE VACATION ke Bangkok! All fully sponsored tau. Dilayan bak tuan puteri.

Do It Part Time!

Bila orang sebut pasal nak buat bisnes part time, jarang orang terfikir untuk buat bisnes berkonsepkan service macam mobile spa ni kan? Biasanya kita akan terfikir, part time jadi salesgirl kat supermarket, cashier, restoren-restoren fastfood, dan sebagainya yang mana semuanya part time yang makan gaji.

Tak semestinya nak start up bisnes kena tunggu berhenti kerja dulu. Lagi-lagi bisnes mobile spa ni.

Kalau nak tahu, bisnes mobile spa sangat trending sekarang tau untuk mereka yang nak buat bisnes part time. Rasa-rasa sebab apa?

1. Non-stop & high demand

Servis mobile spa ni sangat high demand tau sekarang. Wanita zaman sekarang ni busy sangat sangat. Sampaikan nak ber me-time pun punyalah susah apatah lagi nak pergi spa untuk manjakan diri. Yang kita tahu, pergi kerja - balik kerja, urus anak-anak, suami, dan ulanglah rutin tu setiap hari. Setuju?

Setuju lah tu kan sebab kita sendiri memang macam tu. Hehe..

Sebab tu lah ramai wanita hari ni sangat nak servis mobile spa ni. Kita datang rumah customer dan spa kan mereka in the comfort of their home. Tak payah nak fikir pasal  nak bersiap keluar rumah, drive, jalan jem, parking. 


Permintaan servis mobile spa memang non-stop. Regular customer setiap bulan nak repeat memang ramai.

2. Flexible time


Part masa ni lah yang ramai orang stress kan? Rasa terkejar-kejar masa untuk nak buat semua benda. Kalau kerja part time makan gaji di supermarket contohnya, kita ada punch card kan? Kena follow lah masa yang dah ditetapkan majikan.

Tapi kan, dengan bisnes part time mobile spa ni, kita ada masa yang fleksibel. Kita sendiri atur masa untuk buat job/service spa kita dengan customer. Kita susun jadual sendiri. Boleh je selit mana-mana masa kita free. Win-win lah untuk kedua pihak.

3. Income per hour yang lebih lumayan


Kalau kerja part time dengan makan gaji jugak, per hour biasanya dapat berapa? RM10-RM20 sejam ada?

Tahu tak, dengan part time bisnes mobile spa ni, korang boleh dapat mininum RM60 sejam tau. Tu minimum ya. Biasanya RM60-RM100 sejam boleh senang-senang je dapat.

4. Mampu travel oversea dengan income spa sahaja

Ramai yang dulunya dapat tengok je orang lain pergi oversea. Harap duit gaji memang tak cukup la. Tapi part time job dengan bisnes mobile spa ni, it become reality tau!

TWB Team in Perth

TWB Team in Maldives
Kami travel oversea every year bersama team mobile spa TWB hanya guna income spa!

5. Enjoy & fun!

Buat part time job dengan bisnes mobile spa ni best giler tau! 

Sangat sangat seronok & enjoy! 

Tak ada nak stress stress dengan majikan, dengan pekerja lain. Ni bisnes kita sendiri. Kita bina spa atas nama sendiri. Bila kita tak stress dan tak ditekan oleh sesiapa, kita akan buat kerja dengan senang hati, dengan happy je.

No stress!

Maunya tak seronok bila income yang kita nak dapat dengan kerja part time 4-5 jam, kita boleh dapat dalam sejam je dengan bisnes mobile spa. Lagi 3-4 jam tu kita boleh spend time dengan anak-anak dan orang tersayang. 


Nak nak bisnes mobile spa TWB ni ada team yang sangat supportive & happening! Ukhwah di antara kami memang sangat kuat. It's beyond business!

KELEBIHAN TEAM MOBILE SPA TWB

Selain daripada 5 points yang saya cerita tadi, satu lagi kelebihan yang sangat sangat best dan tak ada dalam bisnes spa yang lain adalah, TWB offer semua beauticians untuk grab bukan 1 penjuru (income servis spa) sahaja, tapi 6 penjuru income!


Berminat nak buat part time job dengan bisnes mobile spa?

TAWARAN MEMULAKAN PERNIAGAAN SPA TANPA KEDAI dengan MODAL yang SANGAT KECIL WALAUPUN TIADA ASAS atau TIADA PENGALAMAN LANGSUNG

Hubungi: 

Puan Affni Shahida Jamaludin
TWB Mobile Spa Trainer
Pemilik dan Pengusaha Mamacilik D' Beauty Secrets
+6 012-2207966

Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

No comments :

Post a Comment