BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA SHAKLEE

By: Affni Shahida Jamaludin

BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA??

Hmmm... Agak-agak korang pernah tak terfikir nak cari duit dengan buat mobile spa ni? Macam jaranggg je kan? Ke tak pernah terlintas pun kan?

Biasanya kalau nak cari duit, mesti orang terfikir nak kerja kan? Tak kira la kerja apa pun. Despatch ke, bawa GRAB CAR ke, kerja di McDonalds, Secret Recipe, KFC, paling-paling hipster pun budak-budak sekarang suka buat dropship. Tapi, berapa agaknya gaji yang kita dapat sejam dengan kerja ni? RM4-RM10 sejam kan? Jadi sehari boleh la dapat RM32-RM100. RM150 kalau rajin buat OT.

Ok. Good enough daripada menganggur tak buat apa-apa kan?

Tapi korang tak nak ke kalau sejam tu kita dapat buat duit RM50 paling kurang? Boleh jadi jugak sejam tu boleh cecah RM100-RM150 tau! SEJAM TAU. SATU JAM. Bukan sehari! Haaa.. Nampak tak bezanya?

APA BENDA MOBILE SPA TWB NI?


Mobile spa TWB  ni adalah spa bergerak Shaklee yang mana, beutician TWB yang di assign tu datang ke tempat customer sama ada rumah, office, hotel, atau mana-mana tempat yang sesuai untuk beautician TWB ni jalankan servis spa kepada customer. Ianya menggunakan 100% produk Shaklee yang sememangnya semulajadi, selamat, dan berkesan!

Biasanya customer akan set appointment terlebih dahulu untuk book masa yang diingini. So senang juga lah beautician TWB  kita nak arrange appointment yang selalu penuh tu.

Agak-agaknya kan.. kenapa ye kita tak pernah terlintas nak buat duit dengan mobile spa??

❌ Tak ada skills?
❌ Tak pandai?
❌ Rasa rendah diri?
❌ Sendiri pun kulit tak cantik mana?

Korang tau tak sebenarnya, buat duit dengan mobile spa ni laaaaggiiiiii senang daripada kerja-kerja lain tu. Ni bukan pasal kerja bagus ke tak bagus. Ni nak cerita betapa senangnya kita boleh buat duit dengan mobile spa!

Itulah sebabnya kami di The Walking Beauty sediakan kursus untuk korang kat luar sana dan menjadi sebahagian daripada team kami! Dah beratus-ratus orang beautician telah dilahirkan daripada kursus mobile spa TWB seluruh Malaysia!

ISK.. SENANG KE NAK BUAT MOBILE SPA NI?

Tak senang ke kalau kat mana-mana pun kita berada kita boleh buat duit? Senang kan!

Tak senang ke walau kita tengah pergi bercuti pun kita boleh buat duit? Senang giler buat duit!



Orang lain pergi bercuti duit habis. Tapi kita pergi bercuti duit masyukkk je. Best kan!

TWB Trainer pun boleh mengajar kursus mobile spa masa pergi holiday tau! ^_^

Beautician TWB yang baru pun senang je buat duit dengan mobile spa lepas tamat kursus.

1 malam je pun dah dapat banyak ni. Sape nak kasi kannn??

2 jam je pun dah boleh dapat RM250 dengan buat mobile spa

 3 hari dapat RM990. Wow sangat kan buat duit dengan mobile spa!

Best kan! Best kan! Memang best sangat la kalau mudah giler buat duit ^_^

Biasakan kita dengar, adik-adik yang baru lepas SPM suka cari kerja untuk penuhi masa terluang sementara nak tunggu keputusan & sementara nak dapat masuk universiti?

Sebenarnya, kalaulah adik-adik ni tahu betapa mudahnya buat mobile spa TWB ni, mesti berebut-rebut diorang nak sertai kursus & buat duit dengan mobile spa ni. Sebab apa tau, mobile spa ni bukan akan berhenti setakat bila dah masuk universiti macam kerja-kerja lain tu. Kalau kerja lain tu kena berhenti kerja lah kan sebab nak masuk universiti dah. Tapiii... Kalau buat duit dengan mobile spa ni, dah masuk universiti nanti pun boleh buat duit! Percayalah!

Mobile spa ni bukannya ada kedai pun nak kena sewa, nak kena buka ikut operation hours ke apa. Mudah sangat dengan hanya set appointment dengan customers ikut masa lapang kedua pihak. Boleh buat kat mana-mana yang sesuai jugak ikut keselesaan customer.

Isk.. Memang senang giler lah buat duit dengan mobile spa ni.

Selesai kursus mobile spa TWB - Lepasan SPM 2017

Tengok ni.. Adik ni adalah lepasan SPM 2017 tau. Sementara tunggu result & kemasukan universiti, dia dah selamat berkursus spa dengan TWB!

So korang tu, apa aktiviti lepas SPM atau apa aktiviti masa lapang korang? 

JOM BUAT DUIT DENGAN MOBILE SPA TWB!

KAMI ADALAH SPA SHAKLEE TWB!


Tunggu apa lagi??

Trainers TWB berada di SELURUH MALAYSIA!

Jom sama-sama kita jana pendapatan dengan skill mobile spa dengan TWB sekarang!

Let's be part of us!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hubungi AFFNI di 012-2207966 untuk tempahan tarikh kursus. 

Tempat adalah terhad bagi setiap sesi!



Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

1 comment :