3 BENDA PALING BEST BILA JOIN TEAM JUTAWAN!


Team Jutawan? Siapa mereka? Apa yang best bila join Team Jutawan ni?

Selalu kita dengar orang kata, kalau nak buat sesuatu bisnes tu, kita kena ada M.E.S.T.IPernah dengar tak? 

M - Mentor
E  - Elmu
S  - Sistem
T  - Tindakan
I   - Impian

M.E.S adalah dari luaran yang kita kena cari. Sementara T.I adalah dari dalaman kita sendiri, diri kita sendiri. So harini saya nak cerita tentang 3 benda paling best bila join Team Jutawan, iaitu M.E.S.


3 BENDA PALING BEST BILA JOIN
TEAM JUTAWAN:

#1: MENTOR

Team Jutawan bukan setakat ada 5-6 orang mentor tau. Team Jutawan dah melahirkan beratus-ratus orang mentor, dan 10 daripadanya adalah MASTER COORDINATOR. Master Coordinator adalah pangkat tertinggi dalam bisnes Shaklee. Di bawah setiap master ni ada ratusan dan ribuan business builders!


10 orang Master Coordinator di dalam Team Jutawan adalah satu rahmat bagi kami. 10 masters mempunyai kepakaran masing-masing yang dapat menghasilkan projek-projek dan business stratergy yang sangat mantap!

Mentor di dalam Team Jutawan dari pelbagai latar belakang. Dari golongan profesionals, non profesional, inflluencer, pakar-pakar perubatan, nutritionist, physiotherapist, guru, suri rumah, student, semua ada.


#2: ELMU

Elmu/ilmu tersangat sangat banyak dalam Team Jutawan. Nak ilmu apa? Semua tersedia. Tinggal kita nak study & apply je.

Team Jutawan mempunyai Online Coaching Series yang dibuat secara FB LIVE di dalam secret group dari semasa ke semasa. Sentiasa ada input baru dan boleh upgrade ilmu. Antaranya:









Walaupun masing-masing berada di serata Malaysia, malah di luar negara seperti Australia, Egypt, Dubai, dan sebagainya, setiap ahli di dalam Team Jutawan dapat ilmu yang diberikan oleh semua mentor.

Lagi best...

Ilmu yang diajar bukan sekadar ilmu berkaitan bisnes, sales, dan marketing. Team Jutawan dilatih untuk menjadi jutawan di dunia dan juga di akhirat. Setiap hari, ada saja mentor yang ingat kan untuk penuhi Master Check List yang dah disediakan. Ia merangkumi amalan teknikal juga spiritual.


 

Sejujurnya, selama saya sendiri berada di dalam Team Jutawan ni sejak 2013, terlalu banyak perubahan diri dan keluarga yang dapat saya upgrade. Alhamdulillah. Kualiti hidup bertambah baik dari hari ke hari.


#3: SISTEM

Team Jutawan menggunakan sistem bisnes yang sangat bagus, terbukti berjaya membawa bisnes ke satu tahap yang lebih tinggi, malah sistem ni telah dipatenkan. Ia merupakan saraf tunjang kepada apa pun projek yang di jalankan di dalam Team Jutawan.

Seperti sekarang ni, Team Jutawan ada 2 projek besar yang sedang rancak dan aktif iaitu Projek Jom Detox Jutawan dan juga Projek The Walking Beauty (Home Spa & Mobile Spa). Kedua-dua projek ni menggunakan sistem tunjang yang sama tapi dari strategi yang berbeza. Kedua-dua Jom Detox Jutawan dan TWB (Team Jutawan Spa) sangat trending sekarang ni.

Saya bagi contoh projek The Walking Beauty (TWB), projek ni membuka peluang kepada semua golongan wanita untuk ada bisnes spa dengan income 6 penjuru. Yes. Bukan semata 1 penjuru daripada servis spa yang kita beri pada customers, tapi 6 PENJURU! Ada 5 lagi penjuru lain yang boleh dapat.

APA LAGI YANG BEST??

Kalau nak cakap apa lagi yang best bila join Team Jutawan terlalu banyak. Tak tersenarai rasanya kat sini. Berada dalam Team Jutawan ni pun dah seperti 1000 rahmat Allah bagi. Sungguh. Jujur saya katakan dari hati.

Anda kena join Team Jutawan dan rasa sendiri miracle dan magic berada dalam Team Jutawan ni.

Team Jutawan
The Magic Starts Here!





Affni Shahida
Shaklee Senior Coordinator &
TWB Mobile Spa Trainer
Shaklee Certified Product Trainer
(Mini Nutritionist)


Teringin nak buat bisnes Shaklee tapi tak tahu nak mula?

Nak buat bisnes Shaklee dalam team yang happening?

Ingin Jana Pendapatan 4 - 5 angka setiap bulan secara part time / hanya dari rumah?


WhatsApp ke 012-2207966

Atau klik 


KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Affni Shahida

INSTAGRAM : affni.shahida

Your Active Shaklee Business Leader:-

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!




Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

1 comment :