7 KELEBIHAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN



Program Jom Detox Jutawan merupakan salah satu projek di bawah Team Jutawan selain daripada projek mobile spa The Walking Beauty (TWB).


Program Jom Detox secara amnya adalah program detox Shaklee yang mementingkan detox bukan hanya tertumpu pada usus tapi juga FOKUS kepada keseluruhan organ badan.

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #1:
Meal Plan Diluluskan Oleh Doktor & Nutritionist 


Meal plan yang digunakan dalam Program Jom Detox Jutawan ni bukan ikut suka hati coach tau. Meal plan detox Shaklee ni telah diluluskan oleh pakar pemakanan (nutrotionist) & doktor bertauliah.

Jom Detox Jutawan menyediakan pelan pemakanan detox untuk 7 hari yang utama, seterusnya 30 hari yang berikutnya.


Specialnya detox Shaklee dalam Program Jom Detox Jutawan ni, peserta turut di guide dengan pre-detox & post-detox.

Ehh.. boleh kata, tak perlu risau tentang pelan makanan apa nak makan, semuanya disediakan. Pelan pemakanan yang sangat mudah dan ringkas tapi SEDAP!

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #2:
Fokus Kesemua 5 Organ Detox

Tidak seperti program detox lain di luar sana yang mensasarkan pada organ usus sahaja, detox Shaklee di dalam Program Jom Detox Jutawan FOKUS kepada kesemua 5 ORGAN DETOX dalam badan kita.

Anda tau tak organ detox kita ada 5?


HATI


USUS / SISTEM PENGHADAMAN


PARU-PARU


KULIT


BUAH PINGGANG


Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #3:
Program Secara Berkumpulan, Bukan Sorang-Sorang

Program secara berkumpulan dan ONLINE. Tidak mudah untuk kita berjaya lakukan detox jika kita lakukannya bersendirian. Boleh tapi tak mudah. Bila kita lakukan secara berjemaah dan berkumpulan, kita akan lebih semangat dan seronok!

Progress dari semua kawan-kawan yang mempunyai objektof yang sama dengan kita akan memberi inspirasi dan semangat yang lebih untuk kita teruskan program detox ni dengan jayanya.
Selain daripada tu, dengan detox secara berkumpulan, kita dapat berkongsi idea untuk pelbagaikan menu dan resepi yang mungkin pada mulanya kita rasa.. 



"Ini je yang boleh makan?"
"Macam mana nak makan ni je?"
"Sedap ke kalau tak tambah perisa tambahan?"
"Boleh kenyang ke?"

Di sini pentingnya tips-tips ketika detox, resepi yang dipelbagaikan tapi sangat sedap!

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #4:
Personal Coach Untuk Setiap Peserta

Walaupun detox Shaklee dengan Program Jon Detox Jutawan ni dijalankan secara berkumpulan, namun setiap peserta akan diassign dengan personal coach untuk pantau secara rapat progress peserta.


Peranan personal coach ni sangat penting lebih-lebih lagi bagi peserta yang sangat sibuk dengan rutin harian, juga bagi peserta yang ada masalah-masalah kesihatan tertentu yang perlukan close monitoring. Oh ya, juga penting untuk peserta yang agak malu-malu nak bersuara di dalam group yang lebih besar. Hihi..

Ia juga memudahkan para peserta ingin bertanya soalan yang agak peribadi dan sensitif.

Jangan risau, kesemua Personal Coach dalam Program Jon Detox Jutawan adalah coach yang terlatih dan mempunyai akses terus kepada pakar pemakanan / nutritionist. Pelbagai latar belakang coach termasuklah doktor, ahli farmasi, pakar pemakanan, gym coach, dan sebagainya.


Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #5:
Berjaya Bantu Beratus-ratus Peserta

Program Jom Detox Jutawan telah membantu beratus-ratus orang mendapat kesihatan yang lebih baik, kulit yang lebih muda dan cantik, serta berat badan yang ideal!


Jumlah penyertaan sebanyak 522 orang peserta. Ini hanya setakat Jom Detox 7.0. Sewaktu perkongsian ini ditulis, Jom Detox 15.0 sedang berlangsung.

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #6:
Proses Detox Shaklee Hingga Ke Tahap Sel

Proses detox Shaklee dalam program Jom Detox Jutawan dibantu dengan makanan tambahan untuk sel-sel & organ yang sihat. Jom Detox Jutawan tak amalkan air-air detox seperti kebiasaan orang lain buat. Detox Shaklee fokus kepada organ detox secara holistic, semulajadi, dan menyeluruh sehingga ke tahap sel-sel badan.

Secara asasnya peserta diberi pilihan untuk sertai program ini dengan 2 pilihan pakej bergantung kepada tahap kesihatan dan lifestyle peserta.


Sepanjang proses detox Shaklee ini berlangsung, peserta amat mudah untuk berasa tidak bertenaga jika proses detox tidak dibantu oleh makanan tambahan yang tepat. Ada beberapa kumpulan individu lain diluar sana yang cuba untuk ikut cara detox seperti program Jom Detox Jutawan tapi tida mengambil makanan tambahan (supplements), akhirnya kecundang kerana badan tak cukup nutrisi yang seimbang, sel-sel badan juga tak dapat tenaga yang cukup.

Inilah salah satu kepentingan kenapa kita perlu bantuan daripada supplements (baca: BUKAN UBAT) bagi setiap organ badan kita.

Kelebihan Program Jom Detox Jutawan #7:
Program Detox Shaklee 17 Hari

Tidak seperti program detox yang lain, detox Shaklee bersama Jom Detox Jutawan hanya dijalankan selama 17 hari. Sekejap kan?

Yes. Walaupun hanya 17 hari, peserta-peserta berjaya detox dengan baik dan hasilnya sangat amazing!

Ada peserta yang bukan hanya berjaya turunkan berat sebanyak 7kg, tapi juga bebas daripada sciatica pain akibat daripada masalah slipped disc yang dihadapi.



Ada peserta yang mempunyai kulit yang kusam, berjaya dapat kulit yang lebih cantik dan berseri selepas detox selama 17 hari ni.


Ada juga peserta yang berjaya tukar penampilan dari seorang yang alami obesiti kepada seorang wanita yang sangat cantik dan ada confident level yang lebih tinggi!


Terlalu banyak yang nak dikongsikan dalam satu entry ni. Ada peluang nanti saya share lagi ye. Follow blog mamacilik.com ni dengan klik button di sebelah kanan untuk 

Apa kata anda? Program Jom Detox Jutawan telah membantu seramai hampir 1000 orang peserta!

Anda teruja dengan sekurang-kurangnya 7 KELEBIHAN PEOGRAM JOM DETOX JUTAWAN?

Nak jadi sebahagian daripada kami di Team Jutawan?

Nak sihat, cantik, dapat berat badan ideal dengan Program Jom Detox Jutawan?

Nak jadi antara ribuan peserta program yang telah dapat banyak manfaat & nikmat kesihatan?

Terus hubungi:
Affni Shahida
Shaklee Certified Consultant (Mini Nutritionist)

WhatsApp ke 012-2207966

Atau klik 


KONSULTASI PERCUMA,
HARGA PRODUK TERBAIK DAN
PELUANG BISNES BERSAMA SHAKLEE!

CONTACT : CALL (012-2207966)
Click to WHATSAPP

FACEBOOK : Affni Shahida

INSTAGRAM : affni.shahida

Your Active Shaklee Business Leader:-

FREE CONSULTATION,
AFFORDABLE PRICE, 
&
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!




Sila 'Share' jika anda rasa entri ini bermanfaat

1 comment :

  1. Youtube – videoslot videoslots : YouTube - Vimeo
    Youtube. youtube-gbt - youtube mp3 video-lot video-lot-videoslots-by-youtube. youtube-videoslots-by-youtube.

    ReplyDelete